Gå til innhold

konstante feilmeldinger i WMP 9

Anbefalte innlegg

hei.

hver gang på omtrent alle asf eller wma filene jeg prøver å starte får jeg feilmelding om at WMP har forårsaket et problem og må stenges.

AppName: wmplayer.exe  AppVer: 9.0.0.2980  ModName: unknown

ModVer: 0.0.0.0  Offset: e8505100

dette skjer som sakt hver gang på asf filer og wma filer. men også av og til på andre filer i divx/xvid osv.

dette begynenr virkelig å gå meg på nervene nå.. :(

jeg får ofte feil i den gamle WMP som bruktes i for eks. win98 (bruker denne da jeg synes den er enklere å bruke pga den gjør som jeg sier. holder fullskjermen selv om jeg komemr borti mus eller tastatur, og kan bruke Space som play/pause), men den har som regel ingenting imot å spille av de filene WMP 9 ikke vil sammarbeide med.

også en annen ting, når jeg har markert en SVCD *.mpeg fil jobber hd'en på maks inntil jeg avslutter explorer.exe og venter i ca 30-60 sek for deretter å starte explorer på nytt. noen som vet hvorfor den er sånn, eventuelt hva som må til for å få en slutt på det?

takk.

Mvh, Jan Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja dette er min mening. bytt mp3 spiller. Winamp eller noe til musikk og DivX Player eller Xvid til DivX filmer. Windows Media player er bare noe shit som ikke er lett å forstå seg på. selv har jeg ikke brukt Windows media player på lenge. bortsett fra i Windows 2000 for denne media playeren er faktisk ganske digg. selv om jeg ikke bruker denne heller noe særlig at det gjør noe.

hvis du derimot ikke vil bytte bort Windows Media Player så kan du jo prøve å installere en annen Codec eller reinstallere hele Windows Media player. ja, jeg vet at Windows Media player er en alt i et spiller, men det er faktisk Winamp også. den kan også spille av DivX, men denne er litt treig i oppstart og sånn, så jeg har ikke brukt denne så mye.

Lykke til uannsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...