cdrom Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Når bør jeg begynne med kjøretimer når jeg fyller 18år i juli og vil ha bil da? btw. har øvelseskjørt masse Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hvis du er ganske sikker i bilen å klarer å kontolere den på en fornuftig måte i trafikken tror jeg du klarer deg med rundt 2 - 5 kjøretimer. Hvis jeg var deg vill ejeg ha brgynt med kjøringen så fort som mulig, sikkert litt venting for å få diverse obligatorisk og slikt. Lykke til med kjøringen ! Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg brukte 2 måneder fra jeg starta hos kjøreskole til jeg hadde lappen, og regner med at jeg har øvelseskjørt ca 150 mil (masse småkjøring pluss trondheim-oslo t/r)... Hvor mange kjøretimer du trenger varierer veldig, og gjennomsnittlig er antall timer mye høyere i byer enn utenfor byene. Regn med ca. 4-6 kjøretimer, pluss det obligatoriske. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 I går Husk at du trenger 10 timer eller.no obligatorisk + at du må ta teorien + at du må bestille oppkjøring. Husk også at biltilsynet som oftest har stengt i juli. bfisk Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Men nå kan du jo ta teoriprøven så fort du har sendt inn søknad og det er mindre enn 6 måneder til bursdagen din, så det burde jo være lett å ta seg av på forhånd. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Juli er snart. 1. Send inn søknad om førerkort 2. Vent 2 uker eller.no før du får den godkjent. 3. Ta teorien. 4. SÅ kan du bestille oppkjøring. Det er mye ventetid over alt.... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Takk for svar.. Må vel starte med en gang da.. Hvor sender jeg inn søknad om kortet? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Gå på statens vegvesen ("biltilsynet") og fyll ut; evt ta kontakt med en kjøreskole. Da er det det første de gjør med deg. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Har hatt trafikkopplæring (veien til førerkortet) med en kjørelærer 2 timer hver uke det siste året på skolen. Vil jeg dra stor nytte av dette og på hvilken måte (har fulgt godt med i timene)? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ved at du henger med på teorien, noe som er essensielt for å klare teoriprøven, samt at du sikkert kan en del trafikkregler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå