hansol123 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hi jeg trenger et nytt kabinett men vill ikke ha et ferdig modda hvilket må ha mye plass på fronten til moding og av alu Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Lian Li PC60-serien. Feks dette: Lian Li PC61USB Lian Li Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Og hvor mye penger har du tenkt til å bruke på det da? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Aopen hq08. selges på mpx.no for under 300kr Lenke til kommentar
smood Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg skaffet meg et gammelt hyundai kabinett jeg... Det får du med en datasjappe // skole Eller kjøpt for en billig penge.. Workloggen min kommer iløpet av et par dager.. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Aopen hq08. selges på mpx.no for under 300kr Det er kabinett som er j***** trangt da. Jeg ville nok gå for et som er litt breiere og i aluminium, så slipper du den avstiveren som sitter mellom øvre og nedre del av kabbiset. Men det koster nok fort mer enn 1000-lappen. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 rundt 1000 kr Hvis du skal ha med PSU vil jeg anbefale dette og denne Det er bare fronten som er i alu. Hvis du ikke skal ha med PSU vil jeg anbefale et LianLi fra Microplex Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 rundt 1000 kr Hvis du skal ha med PSU vil jeg anbefale dette og denne Det er bare fronten som er i alu. Hvis du ikke skal ha med PSU vil jeg anbefale et LianLi fra Microplex den psuen der var litt liten trenger minst 480 skal kjøpe et grforce 6800 når det kommer men det kabinettet der vart dritt fint da og billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå