Tyc0 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) jeg driver å lager en CS film med premiere Pro.. men når jeg lagrer filmen til .avi fil kommer ikke hele rammen opp... f.eks: - det står ikke hvem som dreper hvem.. altså hs merkene og alt det der er borte. - pengene og alt nederst er borte. - og radaren viser ikke! hva er problemet?? takk for alle svar som hjelper ! Endret 1. mai 2004 av Tyc0 Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hviulken størrelse er filmen tatt opp i? Er den tatt opp i 1024x768 er det selvklart at det fort blir kuttet birt det rundt.. Jeg personlig anbefaler å ta opp filmen med "Fraps" i halv oppløsning, altså, ta opp demoen mens du spiller den av... Så kan du redigere den etterpå.. Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 det er jo det jeg gjør.. jeg tar opp demoen så skriver jeg inn noe i console som gjør at den tar 30 bilder hvert sekund.. så legger jeg det inn i Videomach og gjør den om til .avi.. og etter at det er ferdig vises alt på media player.. altså det me hs merkene osv.. men når jeg legger det inn i premiere så blir det kuttet ned.. det er problemet.. forresten så er oppløsningen min i CS 800 * 600.. men jeg endrer det til 1024 * 768 etterpå i videomach.. har det noe å si? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Tror da det... Men prøv dette.. 1-last ned og installer Fraps. 2-lær deg hvordan du tar opp med det.. (F9 tror jeg ) 3-gå inn i CS, åpna console og skriv det du gjør for å starte å se på selve demofila. 4-Før du trykker enter for å spille den av trykke du F9 eller noe for å begynne opptaket, så spiller du av demoen og den tar opp. (filnene blir lagret rett i AVI (med lyd trur jeg) og ikke i BMP for senere redigering) Så importerer du filen bare til Premiere eller whatever og redigere.. etter det gir du oss linken til filmen, for å se hvos flink du er.. P.S. I fraps lønner det seg å ha den slik at den tar opp i halv oppløsning, da er du siker på at Premiere ikke kutter vekk noe, eller skaff deg Final Cut Pro HD... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 sistnevnte er for dvd, bruk heller win moviemaker hvis du ikke har kjøpt programmet ellerr kjøp pinnacle studio. Det holder for deg Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 problemet er ikke at jeg ikke får filmet.. men at hele bildet ikke kommer opp.. men jeg har funnet ut av det.. Safe Areas takk for hjelpen anyway! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå