Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Steam utviklerne

Anbefalte innlegg

Hallo

Tjener de folka penger? Hvor mange er de?

Har opplevd at de som lager steam og cs har sluppet ut en del dritt helt siden starten nå. Prøver de alt de lager før de slipper det ut? De burde vurdere det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De tjener ikke penger på akkurat steam. De, er forresten Valve, som selger HL og Condition Zero, Steam er deres lille portal. Hvor mange de er, send en mail og spør dem da vel ;)

Er det Valve som har lagd cs?

Lenke til kommentar
De tjener ikke penger på akkurat steam. De, er forresten Valve, som selger HL og Condition Zero, Steam er deres lille portal. Hvor mange de er, send en mail og spør dem da vel  ;)

Ble vel lagd av Sierra først, men Valve som driver med det nå... Tror jeg :ermm:

Lenke til kommentar
De tjener ikke penger på akkurat steam. De, er forresten Valve, som selger HL og Condition Zero, Steam er deres lille portal. Hvor mange de er, send en mail og spør dem da vel  ;)

Ble vel lagd av Sierra først, men Valve som driver med det nå... Tror jeg :ermm:

Sierra er bare et utgiverselskap...

Lenke til kommentar

Valve lagde Half-Life

CS ble lagd av to gutter, som en mod til HL

CS ble større

Valve kjøpte opp rettighetene til CS

Valve er nå de som utvikler CS... tror ene som var med på å lage CS istarten jobber for dem nå.

Steam er som sagt en portal for online spillene til Valve, Valve har en egen seksjon som jobber med Steam og tilhørende ting, tipper det er ganske mange som jobber der, men jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

Korriger meg om jeg tar feil, men har Vivendi i det hele tatt noe med HL/CS å gjøre nå?

Vivendi er vel som EA tror jeg, en utgiver som lar andre firmaer lage spillene for å ta "all" ære selv. Nå lager jo da EA noen spill selv.

Lenke til kommentar
Korriger meg om jeg tar feil, men har Vivendi i det hele tatt noe med HL/CS å gjøre nå?

Vivendi er vel som EA tror jeg, en utgiver som lar andre firmaer lage spillene for å ta "all" ære selv. Nå lager jo da EA noen spill selv.

Det ble sagt at det var Sierra som ga det ut.

Lenke til kommentar

Sierra = Vivendi Universal. Oppkjøp oppkjøp oppkjøp. Det de gjør er å gi ut spillet, distribuere det og sikkert hjelpe til med marketing. Men Valve er heldige, INGEN har noe de skulle ha sagt, og ingen kan tvinge de til å fjærne eller gjøre om på noe som helst. De har penger til å gjøre som de vil, uten store stygge kjempeselskaper hengende over nakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...