Spragleknas Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Finnes her: http://www.driverheaven.net/patje/ Fikk følgende mail: Hi, This is a mass mail to all Modtool users who ever mailed me about a problem or just a friendly thanks. Driverheaven, my hometown, celebrates their 2 year existence today (1th of May) The 2 year anniversary of DH called for something special. This version is the most complete modder you will find. I'll hit you straight with it: - Changed the setup files, now the Catalyst files installs the way it was meant to be, including the control panel. - Added support for the Mobility Radeon 9700. - You now have the option to mod the files only for your card, which speeds up the modding. - And with the new layout (Credit goes to Craig5320!) people who where experiencing *.ocx errors, those are gone as well. - Possible resolution fixes for some cards. (Did not have the chance to test on all cards, send me some laptops and I will ) If there are any suggestions you have about the tool let me know. Info fra hjemmesiden: This page will tell you all about the DH Mod tool V2.0 This program modifies certain files from the catalyst set so you can install the latest catalyst set on your laptop. Supported cards: - Mobility Radeon 9600 - Mobility Radeon 9700 - Mobility Fire GL 9000 - Mobility Radeon 9000 - Mobility Radeon 9200 - Radeon Mobility - Radeon Mobility 7500 - Radeon Mobility 7800 GL - IGP 340M /345M - IGP 320M - ATI MOBILITY FIRE GL T2 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Testet du den? Testet den forige .... Lenke til kommentar
akerman Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 sounds good.... because I tried using that modder a couple of days ago, and my 1400x1050 resolution was gone, i could only run 1280x1024 or 1600x1200 :/ Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Den funker flott, og jeg kunne bruke 1400x1500 og i oppløsning.. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 kan jeg med 320IGP fra Ati, øke oppløsningen på skjermen til ,mer enn 1024 x 768 ?? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva er det denne modden gjør egentlig? Lenke til kommentar
Fortius Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Den modifiserer ATI's Catalyst drivere, slik at du kan installere dem på bærbare som har ATI chip. Det funket ikke for meg på en maskin med Radeon IGP 345M, derimot så funket Omega Catalyst. Lenke til kommentar
skaven Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Omega Catalyst 2.5.0.1 funker utmerket på 340 IGP -- Amd mobile... Knalldriver, 10% mer på 3Dmark + 100% stabil i motsetning til Fujitsu Siemens sine egne drivere..... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) kan jeg med 320IGP fra Ati, øke oppløsningen på skjermen til ,mer enn 1024 x 768 ?? Det er vel skjermen som setter begrensningen.... du kan sette den større men får ikke sett hele skjermen EDIT: Skaven: UTEN patje's modder? Endret 3. mai 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Gi feedback etter dere har prøvd! Nå er jo (enda) en ny Cat. driver ute Endret 10. juni 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
fabio Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Får ikke til å legge inn de nyeste catalyst driverne selvom jeg bruker modderen. Noen som har peiling på noe som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 DU KAN PRØVE MED OMEGA DRIVERE ISTEDENFOR www.omegadrivers.net (sorry ... caps lock) Lenke til kommentar
fabio Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 La inn Omegadrivere men vil helst kjøre ATIs drivere... Er det bare meg som har problemer med å modde ATI driverene? Har prøvd begge versjonene man kan laste ned fra www.ati.com og har prøvd å modde dem flere ganger. Har mobililty radeon 9700 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 jeppp jeg har også problem med å modde den nyeste ati driverene, var ikke noe problem å modde de gamle ati driverne, men ver 4.10 får jeg ikke til å virke i det hele tatt etter å ha moddet dem. Er derfor tvunget til å bruke omega driverne selv om jeg helst ville bruke de originale ati driverne, hmm er litt frustrert jeg nå da. mvh nerd-light Lenke til kommentar
qwert Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 La inn Omegadrivere men vil helst kjøre ATIs drivere... De som ikke liker Omegadriverene kan alltids lete rundt på Rage3D etter instruksjonene til å modde .inf-filene manuelt (husker ikke linken, beklager), eller de kan ta en titt på Patjes post her Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeppp jeg har også problem med å modde den nyeste ati driverene, var ikke noe problem å modde de gamle ati driverne, men ver 4.10 får jeg ikke til å virke i det hele tatt etter å ha moddet dem. Er derfor tvunget til å bruke omega driverne selv om jeg helst ville bruke de originale ati driverne, hmm er litt frustrert jeg nå da. mvh nerd-light Er en guide til hvordan du fikser dette på driverheaven. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vetta pokker :-) Omegadriverne fungerer helt ypperlig på min 1557, så ser ingen grunn til å legge inn filen fra driverheaven.. Noen som kan gi en god grunn til å bytte? Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis du av en eller annen merkelig grunn skulle trenge catalyst control center så trenger man vel originaldriverne .. Men vil ikke si at det er en tellende grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå