Prizefighter Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvor lenge etter Pro vil ATi komme med en XT versjon? Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 er det bare meg eller,men synes kjøleren er blitt kasta på kortet.dekker jo ikke rambrikkene engang.. ser mere ut som en prototype av noe kort,med xt kjøleren på. kanskje fordi at ati kan lage grafikkkort og ikke trenger en gigantisk kjøler for å holde det kalt slik nvidia må ha. så det er ikke noe minus. nvidia kortet er alt fort stor og bråker sikkert mye. Det var jo ikke et subjektivt innlegg.. Eneste kortet du kan ha hatt fra nvidia må være 5800.. Har et FX5950 og det bråker mindre enn mitt 9800XT fra sapphire. Og hva i alledager er så positivt med ikke å ha noen form for kjøling over minnebrikkene? Har vel ingenting med hvor gode de er til å produsere skjermkort å gjøre.. Heller hvor lite de vil at kortene skal holde/overklokkes! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvor lenge etter Pro vil ATi komme med en XT versjon? Ca en måned har de oppgitt.... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 NDA Expiration Date: May 4th @ 9:00 AM EST http://forums.amd.com/index.php?showtopic=13753 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har jeg forstått ting riktig nå? Er det 4. Mai kortene kommer i Norske butikker? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har jeg forstått ting riktig nå? Er det 4. Mai kortene kommer i Norske butikker? NDA - Non Disclosure Agreement. Det er da X800 og testene blir offentligjordt. Tar nok 3-4 uker før vi ser noe til kortene her til lands. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 er det bare meg eller,men synes kjøleren er blitt kasta på kortet.dekker jo ikke rambrikkene engang.. ser mere ut som en prototype av noe kort,med xt kjøleren på. kanskje fordi at ati kan lage grafikkkort og ikke trenger en gigantisk kjøler for å holde det kalt slik nvidia må ha. så det er ikke noe minus. nvidia kortet er alt fort stor og bråker sikkert mye. javel,men er ikke ofte jeg hører om varmeproblemer på nvidia kortene.. for stort,for og putte i lomma ja.men ikke for og ha i et med-tower Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har jeg forstått ting riktig nå? Er det 4. Mai kortene kommer i Norske butikker? NDA - Non Disclosure Agreement. Det er da X800 og testene blir offentligjordt. Tar nok 3-4 uker før vi ser noe til kortene her til lands. Kortene blir sendt til butikkene den 5. mai. Corect me if im wrong Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Kortene blir sendt til butikkene den 5. mai.Corect me if im wrong Jeg hørte at brikkene skal bli sendt til produsentene den 5. mai og er i butikkene få dager etter.... Forresten. jeg har en onkel som er i USA annenhver måned i jobbsammenheng. hvis han kjøper kortet der, får jeg det til 500dollar= ca 3500kr. Vil jeg måtte betale noen ekstra avgifter på kortet som gjør det dyrere? Forresten igjen. Har noen sett en Amerikansk nettbutikk/butikk som selger (lagt ut for forhåndsbestilling) noen av de nye ati eller nVidia kortene? Endret 2. mai 2004 av TDK Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kortene blir sendt til butikkene den 5. mai.Corect me if im wrong Jeg hørte at brikkene skal bli sendt til produsentene den 5. mai og er i butikkene få dager etter.... Forresten. jeg har en onkel som er i USA annenhver måned i jobbsammenheng. hvis han kjøper kortet der, får jeg det til 500dollar= ca 3500kr. Vil jeg måtte betale noen ekstra avgifter på kortet som gjør det dyrere? Trur da ikke, ifølge Norske jalla lover kan vi ta med "gaver" til en verdi av 6000 (eller.no) fra utlandet uten å måtte skatte av det? (trur jeg). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har jeg forstått ting riktig nå? Er det 4. Mai kortene kommer i Norske butikker? NDA - Non Disclosure Agreement. Det er da X800 og testene blir offentligjordt. Tar nok 3-4 uker før vi ser noe til kortene her til lands. Bleh.. Blir prisene offentliggjort også da? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Tok over 2mnd fra 9700pro ble offentliggjordt til det kunne kjøpes her til lands.. så jeg orker ikke stresse meg opp allerede. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Tok over 2mnd fra 9700pro ble offentliggjordt til det kunne kjøpes her til lands.. så jeg orker ikke stresse meg opp allerede. Ja, men da ble det også sagt under presentasjonen at kortet ikke ville komme ut på markedet før om en måned. Denne gangen skal det visnok bli "slik er kortet og du kan kjøpe ditt eksemplar i morgen." Vel, kanskje ikke for oss men. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kortene blir sendt til butikkene den 5. mai.Corect me if im wrong Jeg hørte at brikkene skal bli sendt til produsentene den 5. mai og er i butikkene få dager etter.... Forresten. jeg har en onkel som er i USA annenhver måned i jobbsammenheng. hvis han kjøper kortet der, får jeg det til 500dollar= ca 3500kr. Vil jeg måtte betale noen ekstra avgifter på kortet som gjør det dyrere? Forresten igjen. Har noen sett en Amerikansk nettbutikk/butikk som selger (lagt ut for forhåndsbestilling) noen av de nye ati eller nVidia kortene? denne siden tar i mot forhånds bestilling. Hvis onkelen din tar med seg kortet hjem tror jeg det skal være greit. Det er en maksgrense på hvor stor verdi tingene du kan ta med deg hjem fra utlandet uten å betale moms, men det er i alle fall større en 3500 kr. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 stressa folkens.. hvem kjøper et kort uten og sett en test eller vet ytelsen på kortet. Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg lurer på om x800 XT blir det siste AGP 8X kortet fra ATI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå