Boralis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det påstås at dette allerede er i salg. Se HER Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Da er det bare å vente på NVidia 6800 før lommeboka begynner å svi Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=238880 Kun som forhåndsbestilling da. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Får bare håpe det ikke drøyer alt for lenge før det kommer til norske nettbutikker. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Får bare håpe det ikke drøyer alt for lenge før det kommer til norske nettbutikker. Amen Kommer forresten alle de nye ATI kortene i lag, eller kommer det beste først? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Får bare håpe det ikke drøyer alt for lenge før det kommer til norske nettbutikker. Amen Kommer forresten alle de nye ATI kortene i lag, eller kommer det beste først? Har hørt at det var motsatt jeg, at først kom PRO og så XT(best sist altså)...men jeg vet ikke..vi får vel se Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 ' date='01/05/2004 : 21:54'] Får bare håpe det ikke drøyer alt for lenge før det kommer til norske nettbutikker. Amen Kommer forresten alle de nye ATI kortene i lag, eller kommer det beste først? Har hørt at det var motsatt jeg, at først kom PRO og så XT(best sist altså)...men jeg vet ikke..vi får vel se Han mente vel at NonPro og SE kommer etter Pro Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) rekkefølge: pro - xt - se - x880xt (pci express) Det kommer ikke noen non pro versjon.. Endret 2. mai 2004 av TDK Lenke til kommentar
genesis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 x880xt (pci express) halleluja Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) er det bare meg eller,men synes kjøleren er blitt kasta på kortet. dekker jo ikke rambrikkene engang.. ser mere ut som en prototype av noe kort,med xt kjøleren på. Endret 2. mai 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Ja, jeg syns d kortet ligner fælt på et r9800xt kort, som jeg så på komplett i bergen Endret 2. mai 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 rekefølge: pro - xt - se - x880xt (pci express)Det kommer ikke noen non pro versjon.. Hva er vitsen med Pro når det ikke finnes nonPro? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 fordi det høres kult ut........... vil det ikke være en SE under PRO? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 vil det ikke være en SE under PRO? Og nonPro? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 vil det ikke være en SE under PRO? Og nonPro? rekefølge: pro - xt - se - x880xt (pci express)Det kommer ikke noen non pro versjon.. Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Får bare håpe det ikke drøyer alt for lenge før det kommer til norske nettbutikker. Amen Kommer forresten alle de nye ATI kortene i lag, eller kommer det beste først? Tror at de gode og beste kommer først, det pleide altid å vare sån helt siden Riva TnT tiden husker jeg. Så kommer de SE og MX etterpå fordi disse er samme kort som de PRO og ULTRA men klarte ikke kvalitetstesten eller noe sån. Altså både ATI og NVIDIA må produsere og selge litt før de billige versjoner kan komme. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Som tidligere sagt har ATI ikke sluppet noen informasjon om noen x800non pro kort. For de som ikke skjønte min tabell lenger opp er det rekkefølgen kortene blir lansert i, ikke noen ytelsestabell. rekkefølge: pro - xt - se - x880xt (pci express) Endret 2. mai 2004 av TDK Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ikke noe problem å selge noe før det har kommet ut på markedet, se f.eks på HL2. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 er det bare meg eller,men synes kjøleren er blitt kasta på kortet.dekker jo ikke rambrikkene engang.. ser mere ut som en prototype av noe kort,med xt kjøleren på. kanskje fordi at ati kan lage grafikkkort og ikke trenger en gigantisk kjøler for å holde det kalt slik nvidia må ha. så det er ikke noe minus. nvidia kortet er alt fort stor og bråker sikkert mye. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 så det er ikke noe minus. nvidia kortet er alt fort stor og bråker sikkert mye. Du kan ikke gå rundt i livet, og si sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå