hhaus Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Hei noen som har peiling på om det går an å bruke videocamera som webcam? evt. hvordan? mvh Håvard Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Det kan gjøres på flere måter, men det letteste er hvis du investerer i et tv-kort til pc'en din. Der har du som regel inn ingang for eksterne kilder, video og kamera f.eks. Dessuten finnes det flere videokameraer på markedet i dag som har web-kamera funksjun innebygget. Da er det enkelt....kanskje du har det men ikke har lest bruksanvisningen ennå, eller spesifikasjonene på esken :smile: Lykke til! Lenke til kommentar
Roella Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei! Jeg har et tv-tuner kort. Og et jvc dv kamera. Kan jeg bruke dette som webcamera? Finnes det virkelig programvare som lar meg gjøre dette? Eller: F a m i l y C @ m 3 0 0 F l a s h Specifications Digital camera to make up to 107 pictures Flash light can be switched on or off Picture resolution 1.3 Mpix 64 Mbit internal memory Webc@m function with a maximum of 12 frames per second Video function with a maximum of 8 frames per second USB connection for easy installation Software included: Videostudio, PhotoExpress, VideoLive Mail, Cool 360 and Netmeeting Highly sensitive CMOS photo sensor (min. 40 lux) Fixed focus 1/3" inch sensor Hardware resolution 640x480 TIL 800?? mye for pengene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå