Vaio Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Hei Hei Jeg og mine venner har oppdaget et virus som sendes rundt nettet. Som oftes send de først noe sånt [email protected] eller noe lignende. Og Hvis vennene dine har gått i fellen, sender de mail til deg, og beskjenden er: Mail Transaction Failed - This mail couldn't be converted så noe sånt: asDFKSADFKASGKSG, Også en attachment følges med... IKKE LAST NED ATTACHMENT, selve trojanten er der Vær forsiktig! Endret 1. mai 2004 av Vaio Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hvem er så dum å laste ned vedlegg fra en engelskspråklig e-mail fra [email protected] med innhold "asDFKSADFKASGKSG" ?? herlighet... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) hvem er så dum å laste ned vedlegg fra en engelskspråklig e-mailfra [email protected] med innhold "asDFKSADFKASGKSG" ?? herlighet... Ikke alle kan lese engelsk, spesielt for de med yngre søsken... Så hvis de ser et mail fra vennen med en attachment åpner de den selvfølgelig.. ' Vær smart å tenk over det... Endret 1. mai 2004 av Vaio Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) trodde du hadde gått i fella jeg Beklager hvis noen følte seg truffet, men sannheten er jo at denne typen virus sprer seg fordi folk ukritisk åpner vedlegg fra e-mailer.. Endret 1. mai 2004 av likferd Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 trodde du hadde gått i fella jeg Beklager hvis noen følte seg truffet, men sannheten er jo at denne typen virus sprer seg fordi folk ukritisk åpner vedlegg fra e-mailer.. nei, min venn gikk i fellen... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 trodde du hadde gått i fella jeg Beklager hvis noen følte seg truffet, men sannheten er jo at denne typen virus sprer seg fordi folk ukritisk åpner vedlegg fra e-mailer.. nei, min venn gikk i fellen... Nettopp. "Vennen din" gikk i fella fordi han åpnet rare vedlegg uten å tenke seg om. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei Hei Jeg og mine venner har oppdaget et virus som sendes rundt nettet. Som oftes send de først noe sånt [email protected] eller noe lignende. Og Hvis vennene dine har gått i fellen, sender de mail til deg, og beskjenden er: Mail Transaction Failed - This mail couldn't be converted så noe sånt: asDFKSADFKASGKSG, Også en attachment følges med... IKKE LAST NED ATTACHMENT, selve trojanten er der Vær forsiktig! HVA! virus på internett!? nei nå har jeg hørt det og! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Idiot! Flyttes Herregud for noe ignorante idioter.... Jeg trodde en moderator hadde mer fornuft i seg enn de fleste, men jeg tok feil der Slenger tilbake en sånn synn for deg mentalitet Her prøver jeg å advare dere om en potesielt virus som sendes rundt, og dere slenger tilbake jackass for de som får det? VET DU HVA, jeg ønsker inderlig at en deres kamerater er heldig nok å får dette viruset, sender dere en attachment. OG jeg skal vedde på at dere er dum nok til å åpne den! Vi får ser Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Takk for advaringen for virus Vaio, det var en nyttig info. til dere som kaller folk idioter fordi at de åpner vedlegg med litt rart innhold, er det ikke som en av dere andre sier ikke alle kan lese engelsk. det som er Clue her er at man må kjøre en Mail virus skan på alle mailene som kommer inn og ut. nå vet jeg bare om 2 virusprog som har mail skanner siden at jeg ikke har prøvd så veldig mange, men disse har iallefall mail virus skan: Norton Antivirus og BitDender Antivirus. kommer jo nye virus nesten hver dag så man skal være glad for at man får sånn advarsler. selvfølgelig så er det jo den som sitter forran pc`en som velger hva han/hun vil gjøre. om han/hun har åpnet et vedlegg med virus i så er det jo deres skyld og deres valg. selv er jeg veldig kritisk til å åpne mail med rart innhold. men må innrømme at jeg får endel spam innimellom. men det er en annen sak. uannsett, hvis man har virus skanner dvs. mailskanner integrert som er oppegående så skal ikke slike virus komme inn i mail boksene deres. så slipper dere virus også. enkelt og greit. jeg mener at man skal være kritisk når det gjelder mail og sånn. dette pga at det kan skje rare ting hvis man åpner disse mailene. selv har jeg ikke fått så mange virus mailer bortsett fra når den værste virus bølgen herja mailserverne og nette. Konkluksjon, de som får virus igjennom mail har seg selv å takke. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article220684.ece Sjekk dær dere,den kommer vel for full fart i morra Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Takk for advaringen for virus Vaio, det var en nyttig info. til dere som kaller folk idioter fordi at de åpner vedlegg med litt rart innhold, er det ikke som en av dere andre sier ikke alle kan lese engelsk. det som er Clue her er at man må kjøre en Mail virus skan på alle mailene som kommer inn og ut. nå vet jeg bare om 2 virusprog som har mail skanner siden at jeg ikke har prøvd så veldig mange, men disse har iallefall mail virus skan: Norton Antivirus og BitDender Antivirus. kommer jo nye virus nesten hver dag så man skal være glad for at man får sånn advarsler. selvfølgelig så er det jo den som sitter forran pc`en som velger hva han/hun vil gjøre. om han/hun har åpnet et vedlegg med virus i så er det jo deres skyld og deres valg. selv er jeg veldig kritisk til å åpne mail med rart innhold. men må innrømme at jeg får endel spam innimellom. men det er en annen sak. uannsett, hvis man har virus skanner dvs. mailskanner integrert som er oppegående så skal ikke slike virus komme inn i mail boksene deres. så slipper dere virus også. enkelt og greit. jeg mener at man skal være kritisk når det gjelder mail og sånn. dette pga at det kan skje rare ting hvis man åpner disse mailene. selv har jeg ikke fått så mange virus mailer bortsett fra når den værste virus bølgen herja mailserverne og nette. Konkluksjon, de som får virus igjennom mail har seg selv å takke. hvorfor tror du virus spres rundt nettet? Fordi verden er koblet til internett? NEI! Fordi folk åpner post som er sent av venner og kjente, og ikke alltid, eller forstå hva som er i det. Pluss det er virus som kan finne hul i windows ditt, og slå av virus programet ditt... så Det er ikke bare trygg med virusprogram... Idiotisk? Endret 2. mai 2004 av Vaio Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvorfor jeg tror at virus spres på nett? jo fordi at det er sant. dette kan jeg litt om for jeg har faktisk fått det på en av pc`ene mine som jeg surfa med. derfor Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei Hei Jeg og mine venner har oppdaget et virus som sendes rundt nettet. Som oftes send de først noe sånt [email protected] eller noe lignende. Og Hvis vennene dine har gått i fellen, sender de mail til deg, og beskjenden er: Mail Transaction Failed - This mail couldn't be converted så noe sånt: asDFKSADFKASGKSG, Også en attachment følges med... IKKE LAST NED ATTACHMENT, selve trojanten er der Vær forsiktig! Det heter Trojan, ikke trojant. Er enig med de fleste her, det er bare idioter som åpner vedlegg fra mailer som står på engelsk. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Hei Hei Jeg og mine venner har oppdaget et virus som sendes rundt nettet. Som oftes send de først noe sånt [email protected] eller noe lignende. Og Hvis vennene dine har gått i fellen, sender de mail til deg, og beskjenden er: Mail Transaction Failed - This mail couldn't be converted så noe sånt: asDFKSADFKASGKSG, Også en attachment følges med... IKKE LAST NED ATTACHMENT, selve trojanten er der Vær forsiktig! Det heter Trojan, ikke trojant. Er enig med de fleste her, det er bare idioter som åpner vedlegg fra mailer som står på engelsk. Sasser ormen, krever ikke engang du åpner innlegget... Kem er idiot da? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Sasser ormen, krever ikke engang du åpner innlegget... Kem er idiot da? Han som ikke har patcha windowsen sin med kritiske sikkerhetspatcher? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Idiot! Herregud for noe ignorante idioter.... Jeg trodde en moderator hadde mer fornuft i seg enn de fleste, men jeg tok feil der Slenger tilbake en sånn synn for deg mentalitet Jeg tolket kommentaren fra Moderator som humoristisk side han slengte på en smiley etterpå Tror ikke han mente noe vondt med det - i motsatt fall ville det har vært uproffesjonelt! Endret 17. mai 2004 av Croyfer Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Idiot! Flyttes hvis moderatorer skal fly rundt og bitch på forumet, burde de ihvertfall kunne passe på hva de selv sier....er ikke rart det er mange useriøde innlegg her...Blib:ikke noe personlig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå