djrack Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 når jeg har lasta ned cs (www.counter-strike.com/downloadcs) har jeg alti måtte win zippe filen. det er greit nok. men når jeg har liksom alt klart å skal begynne å spille finner den ikke .EXE filen. jeg har også prøvd a sett om jeg fant den, uten hell. noen som har det samme problemet?? noen som hvet hva jeg skal gjøre?? takker for alle svar Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Synes du skal slepe deg til butikken og kjøpe cs jeg.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Tror ikke man får kjøpt Cs retail lenger, så man må laste det ned Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 finner fint Half-life generations pakken i div. butikker ja men CS er jo gratis, vel, modifikasjonen til HL iallefall.. bør søke på http://www.counter-strike.net/download.html uansett.. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 det var jo fra counter-strike.net jeg har prøvd å laste det den fra. har lastet ned csv15full.exe 4ganger (uten hell) csv14full.exe 2ganger (fotsatt uten hell) csv13full.exe 1 gang (finnes det ikke hell i verden da ) noen som hvet hva jeg skal gjøre?? utenatt å måtte slepe meg til butt'r for å shoppe spillet?? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvorfor ikke laste ned Steam og spille 1.6? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Du trenger Half Life for å kunne spille Counter Strike CS har ingen egen EXE fil da den kjøres gjennom HL med mindre du har Counter-Strike Condition Zero eller Counter Strike Retail Lenke til kommentar
djrack Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 jeg har steam men ikke cd-key. hehe Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg har steam men ikke cd-key. hehe Du kan ikke gjøre noe da. Tenk. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Som nevnt over, CS er ikke et selvstendig spill i seg selv. Du trenger Half-life i tillegg. Pluss, for å kunne spille på nett, trenger du et unikt cd-key... ...konklusjon: Du må nok komme deg til nærmeste spill-butikk og kjøpe enten Half-life eller Counter-Strike Retail-pack Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg har steam men ikke cd-key. hehe ehhe... Lenke til kommentar
djrack Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 jeg har steam men ikke cd-key. hehe ehhe... ehhe til hva?? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 nei. hvordandet?? Bact to topic. __________________ Ingen HL, ingen CS. CS er en HL mod, altså du må ha HL, oh du bruker HLs cd-key. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 nei. hvordandet?? Du må ha Half Life for å spille CS. Dra på butikken å kjøp Half Life først. Så kan du spørre på nytt hvis du får problemer. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 En rekke musikkverk, og spaceworld butikker landet over har fått inn store partier med Half-Life, de selges for 229,- Grunnen er stor forespørsel Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 kjøpte half life for litt siden til 99,- på spaceworld Lenke til kommentar
djrack Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 ok. skal ta meg en tur dit da. takker for alle svar Lenke til kommentar
djrack Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 hehe. har kjøpt meg cs nå. fett detta da. anbefaler alle til å spille det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå