Karl-Peder Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvor kan jeg finne en brukerhåndbok til Canon EOS 300D? På norsk... Helst på nettet, men om ikke det går, hvor mye koster det sånn ca? Karl- Peder Sjømæling Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det finnes ikke på norsk. De kameraene som selges i Norge kommer med dansk brukerhåndbok (hvis de er fra norsk importør). Skal du kjøpe en slik, må man kjøpe en pakke med alle manualer og software. Kommer nok på noen hundrelapper, og må bestilles gjennom en Canon forhandler. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvor kan jeg finne en brukerhåndbok til Canon EOS 300D? På norsk... Helst på nettet, men om ikke det går, hvor mye koster det sånn ca? Karl- Peder Sjømæling Hei Har engelsk brukerhåndbok til CAnon 300D liggende i PDF format på maskinen Husker ikke hvor jeg lasta den ned - men du kan jo få den på mail ? Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei fant kinken til håndboka til 300D Her den http://www.canoneos.com/digitalrebel/download/manual.pdf Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Takk takk... Jeg får et Canon EOS 300D fra Brunei til kr. 7000, med minnekort på 512mb og skylight-filter. Er det et bra kjøp? Helt nytt kamera... Går det forresten med andre objektiver enn Canon EF-objektivene? For eksempel samme som det er til Nikon FG-20? Det hadde vært snedig... Endret 3. mai 2004 av karlpeder Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du kan ikke bruke Nikon objektiver på Canon kamera. Det MÅ være Canon EF objektiv, eller objektiv fra en "piratprodusent" som Tamron, Tokina, Sigma eller lignende, som har Canon EF fatning. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Takk takk... Jeg får et Canon EOS 300D fra Brunei til kr. 7000, med minnekort på 512mb og skylight-filter. Er det et bra kjøp? Helt nytt kamera... Går det forresten med andre objektiver enn Canon EF-objektivene? For eksempel samme som det er til Nikon FG-20? Det hadde vært snedig... Har du en link til hvor du kjøpte/skal kjøpe kameraet? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Oi! Ser nå at jeg ikke hadde sjekket dette før nå.. Jeg har dessverre ikke en link til det, ettersom det var en slektning som var på tur, som kjøpte det... Men det var ihvertfall et sinnssykt bra kamera! (Etter min mening..) Lenke til kommentar
andreash Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Nå koster jo 300D 4990.- her i Norge da. Så tror ikke det var et kjempekjøp i tilfelle. Så sant du ikke mener 350D da? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg mente 300D, ja.. Men for ett år siden.. Da var det et kjempekjøp.. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Sånn er det å bli forvirra på dato ja Så først nå at postingen opprinnelig var fra 2004 hehe, da var det et kjempekjøp ja. Stemmer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå