Mor di Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hei eg har et problem eg vet jalefal om ein til når eg starte ein internet game så står da eg invalid CD keye.. da fekk eg vete at eg kun trenger i uninstalere det. og instalere det på nyt. men problemet at da går ikkje an å uninstalerer det hos meg :S aaaaaaa sørern og.. kosnen får eg da vekk Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvilken beskjed får du når du skal uninstalle? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Dette er et ganske "vanlig" problem i bf:v, dvs. jeg kjenner til flere som har hatt det samme problemet. Gå til mappa der hvor du har installert BF:V, så til eReg-mappa. Der skal det ligge en exe-fil som heter Battlefield Vietnam_code.exe - kjør denne, og legg in cd-keyen på nytt. btw : denne posten skulle vel strengt tatt ligget under Batllefield-forumet.. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 beklager, btw står for By The Way. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Tråden er feilpostet, og stenges. Venligst legg merke til at vi har egne fora for de mest populære spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg