Gå til innhold

Ny "gamer" pc til ca. 15000. Hvordan ser dette ut?

Anbefalte innlegg

Så bra ut, men dropp DVD-spilleren. Hvis du ikke skal bruke maskinen i jobbsammenheng, foreslår jeg at du kjøper Win XP Home Edition istedet, siden du ikke har bruk for Pro. :roll: Du sparer litt der.

Er ingen dataekspert, men har alltid innbillt meg at brennere leser med lavere hastighet enn standard spillere. Derfor valgte jeg DVD-brenner (kun til brenning) i tillegg til standard DVD (til spill etc). Dette for å sikre at ikke DVD-brenner´n blir noen "brems" (i forhold til standard-DVD) under "kjøring" av spill nå og i fremtiden. Mulig jeg er på villspor her, er som sagt ingen ekspert. Rettled meg noen! :)

Når det gjelder Windows XP, har flere "eksperter" anbefalt meg å kjøpe Pro-utgaven. Husker ikke helt årsaken, men forstod det slik denne var mindre problematisk hvis det skjedde "ett eller annet" galt. Ble litt diffus beskrivelse på den siste her, men noen skjønner kanskje...

Gleder meg forøvrig sinnsykt til å bytte ut den gamle pc´n (P3, 450 Mhz, 128 Mb Ram, Geforce 2) med noe nyere. Spiller fortiden "Aliens vs. Predator 2" på den gamle "hauen" med grafikken på 800x600x16 og "Extra Low detail". Såvidt den er spillbar til tross for de lave innstillingene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...