Staalkontroll Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg er i gang med å laget et skumelt fjes i photohop... Så tenkte jeg at det hadde vært litt mer "artig" med non blodårer i panna/fjeset.. Noen tips om et utgangs tips, plug-in, osv... Takker for svar Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Søk på nette etter bilde referanser, bruk en lett airbrush og mal dem på...start svakt og jobb dem oppover. Det er nok ikke noe lett vei rundt det. *S* Det finnes nok ikke noe "blood vein plugin". AKIRA Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Det finnes nok ikke noe "blood vein plugin". AKIRA Argh...tenkte jo egentlig det Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva er plug-in i grunn? Vi må kanskje begynne litt mer fundamentalt. Vet du hva Photoshop er og hva det brukes til? Plug-in ligger i ordet hva det er. Det er et lite software som du "plugger" "inn" i en større aplikasjon og dermed utvider funksjonaliteten. Søk på google etter "photoshop plugins" så skal du se du finner det meste mellom himmmel og jord av rare ting. Det er også andre programmer enn Photoshop som bruker plugins. de fleste bilde redigerings programmer bruker det, de fleste video redigerings programmer og 3D aplikasjoner. MEN Plugins er noe vi designere ikke liker å bruke. De har ofte en lik look over seg som gjør at vi fort kan se at man har brukt en plugin. Vi kan lage bedre ting for hånd. Vi ser heller etter plugins som gjør en del kjedelig arbeid lettere enn plugins som lager "effekter". Gode plugins for sånt kan være de som kan hjelpe oss å fjerne bakgrunder fra bilder med glass, masse hår som er tynt..osv. AKIRA Lenke til kommentar
tigerlily Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Heisann! Ja, jeg vet hva PS er, bruker det daglig Har hørt om mange som bruker plug-in uten å helt vite hva det er. Er det å laste ned forskjellige styles and shapes, brushes o.l. plug-ins? eller? Må kanskje prøve å laste ned et slags plug-in en gang Lenke til kommentar
Fjatle Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Viss du vil finne måter å lage blod på, kan du søke etter "grunge art" tutorials.. Grunge art betyr ikke at det må være blod der, men jeg vet å ha sett noen der blod er veldig realistisk... www.good-tutorials.com tror jeg kan være et godt utgangspunkt for å lete.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå