Kimble Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Noen andre enn meg som reagerer på fargevalgene til psdata.no? Siden har aldri vært direkte pen, men i det siste syns jeg den har blitt verre og verre! Den ser jo overhodet ikke ut! Så kan man si at det tross alt er prisene, support, leveringstid og sånne ting som virkelig gjelder, men det er jo viktig at alt er presentert på en pen og oversiktlig måte! Lenke til kommentar
bleak Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 er ikke fult så ille, men litt for grønn og gusjete for meg. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 PSData har så lenge jeg kan huske hatt temmelig gufne websider. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Syns det ikke er så verst, grønnfargen er ikke akkurat noe jeg favoriserer, men fargevalgene utklasser eller "dreper" hverandre. Syns det er greit nok. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Tja synest ikke den er "verre" en andre sider, noen har nesten ikke farve i det hele tatt. Men pytt pytt , så lenge servicen er bra bryr jeg meg ikke med farvene. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Fin side men gir ikke noe "varm" følelse, komplett gir det. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) det verste er at de sidene ikke er fullt kompatible med mozilla sist jeg sjekket Endret 1. mai 2004 av heraldo Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Stenges. Fargevalget på nettsiden kan dere diskutere i webdesign. Her snakker vi erfaringer med butikkene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg