alex100 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Hei. Nå har jeg slitt med "slappe" slanger som knekker hele tiden og har blitt skikkelig lei. Jeg har til og med glemt hvilke typer slanger det var.. Derfor vil jeg høre med dere; hvilke slanger er de beste? Det første mustet er at de må ikke knekke. Er snakk om 3/8" slanger helst fra Microplex Takk på forhånd. Endret 1. mai 2004 av alex100 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er sikkert tynnvegget tygonslange du har (hvis de var fra microplex) De beste slangene finner du nok hos Netconnection. Silikon, clearflex og tygon er alle gode valg. Men hvis du ville bestille fra MP, så er det vel bare Kuriyama som er aktuellt. Jeg vet ikke hvor fleksibel den er, men jeg vet de har anti-knekk fjærer du kan montere hvis nødvendig. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kuriyama er gode slanger til sitt bruk, knekker kanskje litt letter en sine mere tykk-vegede likesinnede, og de passer ikke til waterchill. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Er det noen måte jeg kan finne ut om det ikke er de Kuriyama slangene jeg har nå? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei, jeg har drevet å fiksa litt på et kabinett, fant ut at jeg trengte mere slange, og tok turen til clas ohlson, der jeg fant en rull med 5 meter 7 X 10 MM slange, som passet til kjølinga mi. Slangen er sinnsykt myk og veldig digg å legge opp, de er myke som rakkern! Beste jeg har vært borti. Se her hvor mye de er: Her bøyer jeg slangene, uten makt.. myke og fine, noe som ville vært umulig med de stive vanlige slangene. Og her bare henger slangen og dingler av seg selv, fordi den er sååå myk og fin. Og her ser man at man ikke trenger noe makt for å klemme de sammen heller.. Konklusjon: +pris! kostet 50 kr for 5 meter +kjempe myke +lette å arbeide med +endelig noen slanger som både du og pcen din kan være venner med! -Vet ikke om lsangene blir ødelagte over lang tid, men de er sertfiserte for olje.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Takk for bildene. Men poenget er at de _ikke_ skal kunne bøyes så mye Endret 1. mai 2004 av alex100 Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 enig med pc 2004... de slangene er veldig bra!!! de er kjempe myeke og lette å jobbe med. de går over 1/2" nippler hvis du jobber litt med dem (varmt vann og mye pressing). kosta meg 75 kr fra Clas Ohlson Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hmm, alt er posotivt med de.. dessuten er de ikke så __DYRE__ her er en link.. http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=Eq0q12...20&ic=N&sw=4429 Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er det lurt å kjøpe 10mm slanger å bare presse dem på 12mm nipler, eller skal jeg kjøpe 12mm for 12mm nipler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå