Gå til innhold

Hvilke slanger?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nå har jeg slitt med "slappe" slanger som knekker hele tiden og har blitt skikkelig lei. Jeg har til og med glemt hvilke typer slanger det var..

 

Derfor vil jeg høre med dere; hvilke slanger er de beste? Det første mustet er at de må ikke knekke.

 

Er snakk om 3/8" slanger helst fra Microplex :)

 

Takk på forhånd.

Endret av alex100
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sikkert tynnvegget tygonslange du har (hvis de var fra microplex) De beste slangene finner du nok hos Netconnection. Silikon, clearflex og tygon er alle gode valg. Men hvis du ville bestille fra MP, så er det vel bare Kuriyama som er aktuellt. Jeg vet ikke hvor fleksibel den er, men jeg vet de har anti-knekk fjærer du kan montere hvis nødvendig.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har drevet å fiksa litt på et kabinett, fant ut at jeg trengte mere slange, og tok turen til clas ohlson, der jeg fant en rull med 5 meter 7 X 10 MM slange, som passet til kjølinga mi.

 

Slangen er sinnsykt myk og veldig digg å legge opp, de er myke som rakkern! Beste jeg har vært borti. Se her hvor mye de er:

Her bøyer jeg slangene, uten makt.. myke og fine, noe som ville vært umulig med de stive vanlige slangene.

P1010002.JPG

Og her bare henger slangen og dingler av seg selv, fordi den er sååå myk og fin.

P1010003.JPG

Og her ser man at man ikke trenger noe makt for å klemme de sammen heller..

P1010009.JPG

 

Konklusjon:

+pris! kostet 50 kr for 5 meter

+kjempe myke

+lette å arbeide med

+endelig noen slanger som både du og pcen din kan være venner med!

-Vet ikke om lsangene blir ødelagte over lang tid, men de er sertfiserte for olje.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...