snorreh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Alternativt, sjekk prisguiden: "Konfirmanten" Endret 2. mai 2004 av snorreh Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Alternativt, sjekk prisguiden: "Konfirmanten" Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg håper du ikke har tenkt å kjøpe windows xp? Hvorfor ikke? Jeg tror han mener fordi "Windows XP Pro Corporate Edition w/ Kazaa Lite discount" er et bedre alternativ... Offtopic: Stilig avatar! Takk Tok meg over en halvtime å tupere alt det håret.. ^___^ Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Takk Tok meg over en halvtime å tupere alt det håret.. ^___^ Jeg har minst 3 ganger lengre hår enn deg Mowhaha Jeg tror han mener fordi "Windows XP Pro Corporate Edition w/ Kazaa Lite discount" er et bedre alternativ... Hehehe, dagens! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Takk Tok meg over en halvtime å tupere alt det håret.. ^___^ Jeg har minst 3 ganger lengre hår enn deg Mowhaha Vel, mitt er antakelig tjukkere... </offtopic> Lenke til kommentar
Mordar1 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 <offtopic> men jeg har tynnest! </offtopic> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå