^fmj Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Var og sjekki Aisa og der stod det at CPU var 50C og CPU dioe 60C. Hva er forskjellen her egentlig. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Tror cpu er det hovedkort måler og cpu diode er det cpu måleren måler. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 CPU = varmemåleren som sitter rett under CPU, men på hovedkortet, CPU diode = INNI selve CPU.. Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Gir CPU diode nøyaktige temperaturer, eller er ikke den heller til å stole på? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvilke cpuer har måler inni?.... Hvilket progz bruker man til dette? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Alle Intel cpuer har i hvertfall diode. Tror ikke AMD XP cpuene har det, men er ikke sikker. Jeg bruker MBM5, og er veldig fornøyd med det... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 CPU diodene skal gi mer nøyaktige resultat enn mb sensorene. Anbefaler en søk på google. Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Sitter med AMD XP2500 her, har ihvertfall diode, så tror nok alle XP med barton kjerne har det. Edit: Etter å ha søkt på google fant jeg alle XP med barton/palamino (sp?) kjerne har temp.diode. Endret 6. mai 2004 av Hybrid_g33k Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg får diodetemp på min xp2100 Thoroughbred...... Lenke til kommentar
Zorro Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Alle Intel cpuer har i hvertfall diode. Tror ikke AMD XP cpuene har det, men er ikke sikker. Alle CPU'er fra både Intel, AMD og VIA har tempdiode inne i selve prosessoren i dag. Mener Intel var først ute med dette på PIII(?), men i dag er det det på alle så vidt meg bekjent. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Da lurer jeg på hvorfor "dioden" i min P4 viser konstant lik temperatur samme F#$¤ hvor mye jeg belaster CPU-en. vanlig CPU-måler varierer mellom 40 og 80C, mens diode-temperaturen varierer max 2C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå