norriz Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei. Er i USA na og tenkte jeg skulle kjope en barbar PC her. Har lest en del pa amerikanske forum, og kommet frem til at denne PCen er ganske popular. Koster ca 11000 norske for de som lurer. Hva synes dere? Har dere noen erfaringer med dette merket? Er det et godt tilbud? http://www.emachines.com/products/products...eMachines_M6809 Setter pris pa alle komentarer Lenke til kommentar
norriz Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Ingen som har noen meninger? Er det mange andre barbare som har AMDs 64bit prosessorer? Og til den prisen? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Vet at medion har AMDs 64bit. Amitech har det også. Det der ser jo ut som en veldig veldig greit pc til en billig penge. Skal du ta den med til Norge eller bor du i Usa? Lenke til kommentar
norriz Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Skal ta den med til Norge. Er det noe jeg burde huske pa? Hva er vanlig a forvente av batteritid pa nye barbare PCer? Ser at Pentium M prosessorer kan ha opptil 6 timer, sa hva er det minste jeg burde forvente? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Åssen blir det med norsk tastatur da? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Og det hadde ikke norriz tenkt på nei..... edit: Skrivefeil. Endret 2. mai 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kanskje han har tenkt på det? Er ikke sikkert det er så viktig for han. Lenke til kommentar
norriz Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Er ikke sa viktig, og dessuten er det ikke sa forskjellig tastatur, larer meg fort forskjellene. Men hva om jeg blir stoppet i tollen eller noe sann, hvordan far jeg PCen til a se mest mulig brukt ut? Endret 2. mai 2004 av norriz Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ikke ha med esken? Ha den i en veske for bærbar pc f.eks. Lenke til kommentar
norriz Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Men hva om jeg blir stoppet. Kan de ta meg for a ha med en ny PC som ser gammel ut? Hvilke bevis kan de kreve om de stopper meg? Eller tror dere det gar greit? Lenke til kommentar
norriz Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Sa, burde jeg kjope denne maskinen? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Prisen er jo ganske bra. Men er jo opptil deg sjøl. Hva med garanti hvis noe går gærnt? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvis gutta i tollen skulle legge merke til at den har engelsk tastatur og ser splitter ny ut så bør du kanskje ha en god forklaring Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Skal egentlig mye til for å bli stoppet. Det er bare å komme med en bra unnskyldning Lenke til kommentar
norriz Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 fikk den til jul av en rik onkel i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå