Balle Klorin Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Sitter for øyeblikket her passe irritert over det nye mgs spillet til Gamecube. Kan hende dette blir litt spoiler for de som ikke har spilla mgs før(?!). Har kommet til den delen av spillet hvor Ocelot torturerer Snake og her starter også problemet. Når Snake tortureres så trykker jeg som pokker på A knappen såklart, men strømmen gir seg ikke før Snake er dau. I ettertid skjønner jeg jo at jeg er nødt til å gi etter for tortureringen med en A+Start. Problemet er at jeg ikke har savet på lenge og når Snake blir drept av tortur så er det game over, uten noe form for continue. Dette er jo svært irriterende siden jeg sjelden saver før jeg skal slå av gc,n. Og jeg er nå langt bak i spillet, ca. 3 timer eller mer. Er det virkelig ingen måte å komme tilbake til Ocelot uten at jeg må ta alt på nytt ? Hvis jeg evt. putter i disc 2, vil det funke? Og hvor havner jeg ? ps. Vet at Ocelot ga hint om at det ikke var Continue osv. hvis jeg døde, men faen, det gjør ikke saken mindre irriterende. Ok, ganske negativ post om mgs. Spillet er glitrende gull...bortsett fra nevnte del Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 1. Flere folk greier å spille gjennom hele spillet på under 3 timer, så du er IKKE 3 timer bak. 2. Hvis du hadde HØRT på spillet, så advarte Revolver Ocelot deg kraftig mot dette. Ikke bare et hint. 3. Putte inn disk 2 funker ikke. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Joa, regner med å bruke noe kortere tid enn 3 timer siden jeg vet hva som skal gjøres. Men er det noe måte å skippe filmene ? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Joa, regner med å bruke noe kortere tid enn 3 timer siden jeg vet hva som skal gjøres. Men er det noe måte å skippe filmene ? Trykke på start knappen?????? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 man. det er ditt problem at du ikke savre ofte, det er en ting man bør ha til vane i de fleste spill. Saving er en meget høvelig ting! Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Heh, ser at Niskivara har en dårlig dag i dag...og kanskje i går Men takk for svar uansett. Tror jeg må høre på Rasch og save oftere, har aldri savet noe særlig på konsoll spill. Pc spill derimot saver jeg hvert 5 minutt nesten Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Tror det kan lønne seg! Det er og ganske mye enklere å save på pc på grunn av quicksave! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå