Gå til innhold

Skriver - uttørket blekkpatron

Anbefalte innlegg

Topic sier det meste... Jeg har prøvd alt som står i boka, men siden blekkpatronen ikke er 'tom' vil den ikke gå frem der hvor jeg kan skifte den. Siden den er uttørket, kan jeg ikke kjøre patronen tom, men den vil ikke gå i patronskifte-modus... Noen forslag til hvordan jeg kan få den frem til der hvor jeg kan bytte patron ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mister garanti og litt av hvert, da... Ingen måte å 'lure' skriveren til å ville bytte patron på?

Er vel så ymse hvordan skrivere funker, men på de 3 jeg har hatt ( Olivetti og 2x Lexmark ), så frigjøres "vogna" med patronene når en åpner dekslet - prøv å slå den av med lokket oppe, etter den har ført patroner fram - enig, å bruke krefter er neppe lurt.

Lenke til kommentar

Hoeres merkelig ut syntes jeg. Som det er nevnt posten over meg, saa skal det vere nok aa aapne opp dekselet, da skal patronene komme til syne. Ellers har jeg ikke noe erfaringer med epson. HAr selv hatt HP og Canon, som lar deg aapne dekselet og du kan skjifte patron.

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Slet med samme problem med en Epson Stylus C670 (tror jeg) litt tidligere i dag.

Blekk-patronene føk frem og tilbake, men ville ikke la seg stoppe et sted hvor jeg kunne ta ut de gamel patronene..

Løsningen var ganske enkelt å nappe ut ledningen når patronene var på riktig sted.

Bare pass på at du løsner ledningen litt, slik at du ikke må røske for hardt (og ødelegger noe)..

Lenke til kommentar
Må installere program cd , på stylus 580 , eget program for patronskift.

Underlig løsning...

Kan da ikke være så vanskelig å lage en fysisk knapp som fristiller motoren slik at man kan trekke dem ut manuellt. (Og det er ihvertfall kjedelig hvis man skal ha dem ut når man ikke har en pc tilgjengelig slik jeg måtte tidligere i dag..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...