Gå til innhold

Ny Telefon


Anbefalte innlegg

Hei alle dere.

 

Jeg er på jakt etter en ny telefon.

 

Jeg vil helst at det skal være mp3 spiller og radio på mobilen.

Det skal også være muligheter for og utvide minnet.

 

Men ellers er jeg på jakt etter en mobiltelefon som ikke "alle" har.

Den skal ha alle dagens finneser men ikke noe spisielt utenom mp3 og radio.

Baterilevetid skal også være bra men er ikke helt avgjørende.

Kamera skal det også være på den, best mulig kamera(VGA?)

Har sett en del på den nye nokiaen 6230 men leser at du ikke kan ha mer en 32 mb minne og at den har dårlig batteri.

 

Tusen takk for all hjelp.

Endret av Lurre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for alle svar :thumbup:

 

Deres tilbakemeldinger har fått meg til å vurdere den STERKT igjen ;)

 

Fint at jeg kunne oppgradere minnekortet.

Og batteritiden er jo ikke alt hvis det viser seg at den er litt dårlig, kan jo lade den hver natt.

Men noen som vet om jeg får med datakabel til denne??

Lenke til kommentar

For noen dager siden prøve jeg halvbroren min sin Nokia 6230,ble ganske overrasker over hvor god denne mobilen er.Lyden på mp3 og radion var overraskende bra,skjermen var også god.Bortsett fra at skjermen er liten da.Kan ikke si noen om battritiden da.Men jeg kan trygt anbefalle denne mobilen :thumbup:

Lenke til kommentar

Har også denne telefonen og skal kjøpe nytt mmc kort på mandag tror jeg. Har bare positive erfaringer til nå, utenom at batteriet fort går tomt. Jeg pleier å lade hver kveld... Med så mange funsksjoner så står den ikke bare stand by vet du :p Radioen har bra lyd og til og med den innebygde speakeren overgår høytalerene til far mins pc :thumbs:

 

Vennen min kjøpte samme mobil, men på hans løsnet knappene :scared: så den er på reprasjon nå tror jeg, mens mine knapper sitter som støpt :p

Lenke til kommentar
Vennen min kjøpte samme mobil, men på hans løsnet knappene :scared:

Er litt offtopic, men hvordan skjedde dette? (Ble litt interesert) Alle knappene kunne jo nesten umulig løsne uten videre...

Måtte vel løsne noe i dekslet vel..? Har ikke "skjekket" 6230 dekslet men antar at tastene på 6230 som på de fleste andre telefoner ligger "bak" dekslet, mao. er festet...

Lenke til kommentar
Jeg vil helst at det skal være mp3 spiller og radio på mobilen.

Det skal også være muligheter for og utvide minnet.

 

Den skal ha alle dagens finneser men ikke noe spisielt utenom mp3 og radio.

Tusen takk for all hjelp.

Om du leser denne posten vil du se at man kan få enda bedre lyd på 6230.

Det er nok mobilen du ser etter.. Har litt lyst på den selv men vet ikke helt... Pris og skjerm trekker litt ned.

Lenke til kommentar
Vennen min kjøpte samme mobil, men på hans løsnet knappene  :scared:

Er litt offtopic, men hvordan skjedde dette? (Ble litt interesert) Alle knappene kunne jo nesten umulig løsne uten videre...

Måtte vel løsne noe i dekslet vel..? Har ikke "skjekket" 6230 dekslet men antar at tastene på 6230 som på de fleste andre telefoner ligger "bak" dekslet, mao. er festet...

Det var først hoved menyknappen som løsnet og jeg tror at den øverste til høyre løsntet litt også...

 

Kansje litt overdrevent og skrive "knappene"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...