The Stig Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg har altså kjøpt nevnte oppsett, så spørsmålet er, skal jeg sende det tilbake når det kommer? Må bestemme meg fort...?! -HJELP!!!- Endret 5. mai 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har altså kjøpt nevnte oppsett, så spørsmålet er, skal jeg sende det tilbake når det kommer? Må bestemme meg fort...?! -HJELP!!!- Prøv det. Får du et h*lvete med HK, sender du det tilbake innen 14 dager. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis jeg får problemer sender jeg det selvfølgelig tilbake, men spørsmålet er; Skal jeg sende det tilbake med en gang uansett? Eller skal jeg beholde det selv om det funker?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis jeg får problemer sender jeg det selvfølgelig tilbake, men spørsmålet er; Skal jeg sende det tilbake med en gang uansett? Eller skal jeg beholde det selv om det funker?! Behold det om det funker. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Ok, så det er ikke vits og sende det tilbake da? Trodde jo det var et godt kort? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 trenger du det inn med teskje? Du beholder kortet hvis det funker, er det helt rævva så sender du det tilbake. (kjenner fyren, litt intern humor) Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Bestilte Abit hovedkorte til bror mi skal si det funker bra ja! men har hørt at Gigabyte GA-K8NNXP er veldig bra og Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Konklusjon, jeg beholder hovedkortet selv om jeg kan bytte til Nforce 3 250... ja ja..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Konklusjon, jeg beholder hovedkortet selv om jeg kan bytte til Nforce 3 250... ja ja..? Har du tid til å vente på nForce 3 250, gjør du selvsagt det. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Joa, men som sagt. Jeg henter det på Posten i morgen...! Så hva da.,..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Joa, men som sagt. Jeg henter det på Posten i morgen...! Så hva da.,..? Da setter du det sammen og hvis det funker tilfredsstillende er det ikke noe problem. Hvis ikke, sender du det (hovedkortet) tilbake og får pengene igjen. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har satt sammen en Athlon64 pc som jeg skal bestille for en jeg kjenner. Noen som har neon formeninger om dette oppsettet? http://www.sunde-il.no/innebandy/Sundeturn...hlon64%20PC.JPG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har satt sammen en Athlon64 pc som jeg skal bestille for en jeg kjenner. Noen som har neon formeninger om dette oppsettet? http://www.sunde-il.no/innebandy/Sundeturn...hlon64%20PC.JPG Får satse på at Asus og OCZ funker fint sammen da, med tanke på at Asus ikke har vært heldige med produksjon av S 754 HK. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Har satt sammen en Athlon64 pc som jeg skal bestille for en jeg kjenner. Noen som har neon formeninger om dette oppsettet? http://www.sunde-il.no/innebandy/Sundeturn...hlon64%20PC.JPG Får satse på at Asus og OCZ funker fint sammen da, med tanke på at Asus ikke har vært heldige med produksjon av S 754 HK. PCWorld testet nettopp 6-8 AMD64 hovedkort. Og dette Asus kortet ble kåret til best i test. Så jeg forstår ikke helt hva du mener med at Asus ikke har vært heldige med produksjon av S 754 HK!! Men hvilket hk vil du anbefale fra Netshop i samme prisklasse da? Endret 6. mai 2004 av eirberen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Så jeg forstår ikke helt hva du mener med at Asus ikke har vært heldige med produksjon av S 754 HK!! For eksempel denne artikkelen. Men hvilket hk vil du anbefale fra Netshop i samme prisklasse da? Gigabyte K8NNXP nForce3 150 Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Så jeg forstår ikke helt hva du mener med at Asus ikke har vært heldige med produksjon av S 754 HK!! For eksempel denne artikkelen. Men hvilket hk vil du anbefale fra Netshop i samme prisklasse da? Gigabyte K8NNXP nForce3 150 Men tror du ikke at Asus har fikset dette problemet til nå da? Er jo ikke akkurat en nyhet det der. Og det gigabyte kortet blir alt for dyrt Edit: se her: http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...g1=4&g2=9&g3=14 De har 2 typer av asus sitt kort. Et av de må jo det problemet være fikset på hehe. Men hvilket ?? Endret 6. mai 2004 av eirberen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå