Arsenal_RULES Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Var inne og så på noen spill på gamespot når jeg så Neverend, og der ser veldig bra ut. står at det skal komme til våren, men kan se ut som om det tar lengre tid Mayhem Studios har ikke funnet en utgiver enda. Neverend/gamespot & mayhem http://image.com.com/gamespot/images/2004/...d_screen001.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2003/...d_screen005.jpg Endret 5. mai 2004 av TST Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Vet, det er helt syk... Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 pen grafikk i hvertfall ! Ser bra ut Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Wow,sykt bra grafikk.Håper at spiller blir bra også da. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det kommer i løpet av våren. Jeg _GLEDER_ meg! Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ett spill til på ønskelisten ja Undrer på hva hardware krava er til det der jeg... Tror mitt Geforce ti4200 bukker under nå Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Ett spill til på ønskelisten ja Undrer på hva hardware krava er til det der jeg... Tror mitt Geforce ti4200 bukker under nå Ja, tror nok det gjør det. Det stod jo på siden at det kom til Xbox også... Men de bildene må vel være fra pc-versionen. Visst ikke må jeg si at jeg er dyktig imponert over hva som er mulig med den Xbox-maskinen. Lenke til kommentar
gullfisk Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Hvilket type spill blir det? klikk og pek spill he he virker litt Syberia aktig spør du meg. Endret 2. mai 2004 av gullfisk Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Men de bildene må vel være fra pc-versionen. Visst ikke må jeg si at jeg er dyktig imponert over hva som er mulig med den Xbox-maskinen. Hvis en xbox kan klare det der skal fender i meg jeg klare det med geforce'n min ogås Tviler egentlig på at det er i fra en evt xbox versjon det der ja.. Sikkert pc bilder ja. Liker spessielt dette bildet Endret 2. mai 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Det som er litt skjipt er at Neverend ikke har utgiver enda. Den kan da ikke være vanskelig å finne utgiver til det spillet!!! Det ser jo helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Grunnen til at det ser så bra ut er at grafikk-motoren er ein kombinasjon av 3D-grafikk og prerendrerte bakgrunnar. Skal tydelegvis vere noko i same sjanger som Final Fantasy-serien. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Samme sjanger som FF.....Gleder meg bare mer og mer...... Har leitet lenge etter et FF lignende spill til Xbox'en min.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå