Werable Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Heisann! Lurer på om noen vet om det går an å oppgradere en Nokia 7250 til å bli en 7250i ? Tenker hovedsaklig på operativsystemet, vet at det blir vanskelig å skifte kameraet. Håper noen kan gi meg et svar! Takk... Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Heisann! Lurer på om noen vet om det går an å oppgradere en Nokia 7250 til å bli en 7250i ? Tenker hovedsaklig på operativsystemet, vet at det blir vanskelig å skifte kameraet. Håper noen kan gi meg et svar! Takk... Nei. I motsetning til bl.a. Siemens og SonyEricsson legger Nokia aldri til nye funksjoner i firmware oppgraderinger, da kan de heller lage en ny modell med få endringer og selge den. Slik er desverre Nokia. og forresten, 7250 og 7250i bruker da samme kamera...? Lenke til kommentar
Werable Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Heisann! Lurer på om noen vet om det går an å oppgradere en Nokia 7250 til å bli en 7250i ? Tenker hovedsaklig på operativsystemet, vet at det blir vanskelig å skifte kameraet. Håper noen kan gi meg et svar! Takk... Nei. I motsetning til bl.a. Siemens og SonyEricsson legger Nokia aldri til nye funksjoner i firmware oppgraderinger, da kan de heller lage en ny modell med få endringer og selge den. Slik er desverre Nokia. og forresten, 7250 og 7250i bruker da samme kamera...? Takk skal du ha! Hadde hørt at det gikk an med SE og Simens og trodde derfor at det også gikk med nokia... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Leverte inn min 7250 til reprasjon fordi kameraet var ødelagt, og etter 2 uker fikk jeg igjen en 7250i... De klarte tydligvis ikke å fikse min gamle, så selger de kansje ikke 7250 lenger..? Så da tok de heller 7250i... Men jeg må si, jeg er veldig overrasket over 7250i... Man kan ha rutenett i hovedmenyen, nattmodus på kameraet (som faktisk fungerer ganske bra!), bilde i telefonlisten som kommer opp når man ringer... Ellers er det andre ganske likt... Men jeg er fornøyd...! (Men jeg syns det burde vært mulighet for å oppgradere det, men slik er Nokia...) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 7250i har xhtml-leser. Det har ikke 7250 så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 7250i har xhtml-leser. Det har ikke 7250 så vidt jeg vet? Det stemmer. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ... Hva er xhtml-leser? Noe med wap eller? Hvor finner jeg innstillinger til dette da? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ... Hva er xhtml-leser? Noe med wap eller? Hvor finner jeg innstillinger til dette da? Nøyaktig hva det er kan jeg ikke forklare. Men når jeg surfer på wappen med min 7250i så ser sidene mer ut som internettsider. Med skikkelige bilder osv. Tror det er på grunn av xhtml-greia, trenger vel ingen spesielle instillinger for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå