Vaffelkake Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg har bestilt et 9600XT-kort, og lurer derfor på om det har noen hensikt å kjøpe ny kjøler til det? Har hørt rykter om at Asus har rimelig gode kjølere på kortet fra før. Jeg tenkte på f.eks. denne Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Om du ikke har planer om å overklokke veldig mye er det ikke noe poeng i å kjøpe ny vifte. Den du linket til hadde et støynivå på 28dB, noe jeg synes var litt høyt. Har dessverre ikke noen erfaringer med kjøling av 9600XT kort selv Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg har god erfaring med 9600XT og denne. Med ekstra vifte, kan du klokke som bare det Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Om du ikke skal klokke trenger du ikke engang vifte på den baronKanon linket til, TROR jeg, uten noen erfaringer... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Om du ikke skal klokke trenger du ikke engang vifte på den baronKanon linket til, TROR jeg, uten noen erfaringer... kan jo eventuelt bruke en 120mm vifte på den da.. På 5 volt.. sånn skal jeg kjøpe meg tror jeg.. orginalkjøleren på Connect3d r9600xt kortet bråker en del... Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Om du ikke skal klokke trenger du ikke engang vifte på den baronKanon linket til, TROR jeg, uten noen erfaringer... kan jo eventuelt bruke en 120mm vifte på den da.. På 5 volt.. sånn skal jeg kjøpe meg tror jeg.. orginalkjøleren på Connect3d r9600xt kortet bråker en del... Da får du en kjøler på nesten en halv kilo Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Vantec kjøler Denne skal vel holde i lange baner.... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Skal du klokke, ha det du har evt. Zalman heatpipe med vifte (holder med 5 volt for min del), evt. prøv med det du har! Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Asus har et program som heter smartdoctor, det lar deg stille viftehastigheten. Har stilt min til 30% effekt så andre ting overdøver den... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Vantec kjøler Denne skal vel holde i lange baner.... Men dessverre passer den ikke helt til XT-kortene... Edit: Leif. Endret 2. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå