defzx Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg har en fil, en film faktisk som ikke vill bli slette.. Uansett om jeg lokker nesten alle programene i task manager eller restarter vill den ikke bli slettet.. Pc-en lagger vilt bare jeg er i nærheten av fila. Når jeg prøver å slette kommer det bare opp at fila er i bruk av et annet program eller person.. Noen som har en idè på hvordan jeg kan få fjernet denne forbanna fila? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hvis det er en .avi fil så er det bare en bug i windows XP, jeg husker ikke hvordan man fikset det, men det er sikkert folk her på forumet som vet! Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 prøv å klipp den ut å lim den inn i papirkurven, det fungerer en gnag i blant.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Windowsspørsmål skal i Windowskategorien. Det er derfor den er her. Flyttes Lenke til kommentar
defzx Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Etter jeg fikk et glupt svar av han øverst, så søkte jeg med en gang google og fant dette: http://personal-computer-tutor.com/abc3/v31/vic31.htm Edit: Jeg glømte jo å si at fila er slettet nå Endret 1. mai 2004 av defzx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå