Gå til innhold

Bilder av GREEN 556?

Anbefalte innlegg

Har lest mye positivt om elitegroup green i det siste, men det jeg savner er bilder av denne maskinen, er det noen som sitter på bilder av denne maskinene så hadde det vært veldig greitt å få sett de!!

på forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for det, men disse bildene har jeg allerede sett, synes ikke disse bildene er særlig bra, får likksom ikke sett maskinene så veldig bra. Det ligger forresten mye flere bilder av tundra 1557 her på forumet , som er mye mer detaljerte, slike bilder savner jeg av elitegroup green 556....

Ingen som foreksempel har tatt bilder av sin maskin med digitalkamera og får lagt det ut på forumet?? dette hadde vært veldig fint og behjelpelig i og med at jeg tenker på å kjøpe denne maskinen!!

Lenke til kommentar

Kan dessverre ikke hjelpe deg - er helt fersking sjøl, skal ha min første pc og har vanskelig for å bestemme meg... fortsett å skrive når du har fått den, da! Så blir kanskje jeg littegranne klokere også. Lykke til med bilde-jakten! :)

Lenke til kommentar
Har lest mye positivt om elitegroup green i det siste, men det jeg savner er bilder av denne maskinen, er det noen som sitter på bilder av denne maskinene så hadde det vært veldig greitt å få sett de!!

på forhånd takk!!

Heisann.

Send oss en e-post på [email protected]

Vi har klare noen rykende ferske amatør-shots som du kan få tilsendt på e-post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...