Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Brukte Arve87s "guide" og lagde rollovers etter metode #2. Som dere med flere browsere kan se, funker menyen fint i Firefox og Opera, men for mye av bildet vises i IE. Stiler: Style Style 2 Det er sikkert mye rot i disse CSSene... Link til sida i sig + på www-button... Edit: Og spørsmålet, som jeg glemte, var jo selvfølgelig: Hvordan fikser jeg dette? Endret 1. mai 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) treg server, orker ikke å se på css'en din... Kan allikevel råde deg til å prøve å rette på IE's feilaktige box model... har mista bokmerkene mine, så jeg har desverre ikke URL... Det IE gjør, er at den beregner margin og padding på innsiden av boksene i stedet for på utsiden. OT: Noen som vet hvor jeg finner igjen bokmerker i FireFox ?? fil ?? Endret 1. mai 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Vel... Jeg har prøvd med margin:0px;, padding:0px; osv. Jeg har sikkert vært innom alle CSS-koder som finnes Ingenting ser ut til å virke... Edit: Og ja, home.no.net var plutselig utrolig treig... Edit2: Dobbel m i slutten av et ord. Ikke bra. Endret 1. mai 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 OT: Noen som vet hvor jeg finner igjen bokmerker i FireFox ?? fil ?? Har/hadde du eksportert bookmarks til en fil? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 SirIce: Nei... Jeg reboota, og *vips* -> borte Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 overflow: hidden; ? Burde ha tenkt på det... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) overflow: hidden; ? Har prøvd den også. Virka ikke. Edit: Unødvendig mye sitering... Endret 1. mai 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Tar meg den frihet og bumper med et off-topic spørsmål: Mange sider har et lite ikon før URL i adresselinja. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ta et søk på 'favicon', du.. gidder ikke skrive svaret her p.g.a at folk må lære seg å søke... Nå vet du søkeordet, og ingenting kan hindre deg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Takker. Ante ikke hva det het, så det var alt som trengtes! Endret 1. mai 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå