Laibach Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg har planer og og støvsuge kabinettet i dag og lurte på om det er noe spesielt jeg må huske på? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 tja, ikke vær borti komponenter... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Pass på at støvsurer røret er av plast og ikke metall..eller ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) hold igjenn vifter så de ikke blir ødelagt, og vær forskiktig i det hele tatt, bruk en plastikk tupp helst Edit: leif was here Endret 1. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
kindings Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Dersom du kan "blåse" med støvsugeren er nok det bedre/enklere enn å støvsuge, blir noe mer dritt rundt ellers, men du kommer bedre til uten å være borti noe. Alternativt kan du bruke kompressor og trykkluft(med forsiktighet). Som de andre sier, komponenter kan bli ødelagte pga elektrostatiske støt, så være forsiktig hva du er borti og skru den for all del av. Edit: Vil også legge til at det er samme om løpet er av metall eller plastikk, faren er den samme, dvs elektrostatisk støt. Dvs selv om plastikk ikke direkte leder strøm, kan det bli statisk. Endret 1. mai 2004 av kindings Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 synes det viktigste er å LA VÆRE å støvsuge pc'en Grunnen er at det dannes et ionefelt når støvet suges inn i støvsugeren, noe som kan danne svært kraftig statisk elektrisitet. Kjøp en boks med trykkluft heller... Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 ja ja, nå er det gjordt og både pc'en og jeg har overlevd. takk for alle gode tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå