Gå til innhold

9800xt pris fremover?

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på nytt skjermkort, skal kjøpe 9800xt men vet ikke om det er vits til å vente til de nye brikkene er i salg. Hvis ikke 9800xt synker vesentlig i pris så vil det jo lønne seg å gå for de nye kortene..

Noen tanker??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenker på nytt skjermkort, skal kjøpe 9800xt men vet ikke om det er vits til å vente til de nye brikkene er i salg. Hvis ikke 9800xt synker vesentlig i pris så vil det jo lønne seg å gå for de nye kortene..

Noen tanker??

Ser du har 9800 PRO nå så er det noe vits å gå over til XT da?

Lenke til kommentar
Heller sett pro kortet i den nye pc'en og kjøp en dårligere til den du har nå :)

:thumbup:

Ellers vil jeg tippe XT synker en del slik at det legger seg rundt 2500,- og pro som nå fortsatt rundt 1800,- til disse går ut..

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å ta ut pro kortet. Kommer til å kjøpe et enda kvassere til "overklokkingsmaskinen".. Bestemt meg for at den nye maskinen skal bli som ondfisK sier "over-hardcore" Tror og håper det samme som immo at xt kortene synker og legger seg i området 2400,- - 2700,-

Lenke til kommentar

tror neppe det vil bli for få kort, 9800xt vil vel ta samme klasse som nåværende 9600xt. tror de har kommet for å bli en stund. Men er usikker på hvor meget det kommer til å synke i pris og hvor fort det vil skje, gidder ikke vente i all evihghet for at det skal synke, da kjøper jeg heller et av de nye kortene. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...