Gå til innhold

header til webside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altfor mye upassende bevel- og skyggeeffekter på fonten, + lurv som Zethyr påpekte..

Fargen på fonten likte jeg ikke, i tillegg til fonten, som heller ikke var noe særlig.

yes yes...har fjerna de greiene nå ....faktisk helt ny header nå..

Lenke til kommentar

Neineinei! Bare lurte om du brukte smooth jeg. For all del - bruk smooth for alt det er verdt.

Kanskje det bare er fonta som har noen små uregelmessigheter - eller kanskje jeg skal gå og spyle linsene mine og la de hvile til i morra?

btw - mye bedre font nå. :thumbup:

Lenke til kommentar
Neineinei! Bare lurte om du brukte smooth jeg. For all del - bruk smooth for alt det er verdt.

Kanskje det bare er fonta som har noen små uregelmessigheter - eller kanskje jeg skal gå og spyle linsene mine og la de hvile til i morra?

btw - mye bedre font nå. :thumbup:

thx

Lenke til kommentar

Likte ikke den her helt heller.. Headeren skjærer liksom i bakgrunnen på en sånn måte som gir meg kraftige frysninger på ryggen. I tillegg ser jeg *fremdeles* bare datating.-og en halv c. Datoen under er kuttet av på midten.

Jeg ser kanskje hva du har gjort feil - for når jeg maksimerer vinduet (grøss) så dukker hele logoen opp. Bruker du en absolutt plassert div eller noe som glir over headeren når du resizer? Gidder ikke sjekke kode.. (lat i dag)

EDIT! NEI NEI!!!! DU HAR EN FRAME SOM FLYTER OVER!!!

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...