Lokaltog Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Altfor mye upassende bevel- og skyggeeffekter på fonten, + lurv som Zethyr påpekte.. Fargen på fonten likte jeg ikke, i tillegg til fonten, som heller ikke var noe særlig. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 rart... på min syns hele "datating.com".. hva er det du ikke ser, og hvordan oppløsning har du? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 oppløsningnbør ikke ha noe å si i en ordentlig web-side... 1024x768 @ FireFox... jeg mangler de to siste bokstavene i headeren.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 her er header'nn: header ser du hele der?? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 her er header'nn: header ser du hele der?? Jepp. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 her er header'nn: header ser du hele der?? Jepp. ser du hele headern på siden min da??siden Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) nei, jeg ser ikke hele headeren på SIDEN din test med overflow:visible; Endret 2. mai 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 nei til om du så hele på siden eller bare "headern-siden"?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Altfor mye upassende bevel- og skyggeeffekter på fonten, + lurv som Zethyr påpekte.. Fargen på fonten likte jeg ikke, i tillegg til fonten, som heller ikke var noe særlig. yes yes...har fjerna de greiene nå ....faktisk helt ny header nå.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Når du skriver inn tekst i PS, velger du aa = smooth da? Syns all skrifta du lager ser så grovkorna ut... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Når du skriver inn tekst i PS, velger du aa = smooth da? Syns all skrifta du lager ser så grovkorna ut... så jeg skal sette den til normal eller strong da? Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) hmm....jeg ser kun litt av toppen på "datating.co..." og ser ikke m'en nei.. Edit: på 1024x768 i IE6 Endret 2. mai 2004 av <BøNilzen> Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Neineinei! Bare lurte om du brukte smooth jeg. For all del - bruk smooth for alt det er verdt. Kanskje det bare er fonta som har noen små uregelmessigheter - eller kanskje jeg skal gå og spyle linsene mine og la de hvile til i morra? btw - mye bedre font nå. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Neineinei! Bare lurte om du brukte smooth jeg. For all del - bruk smooth for alt det er verdt. Kanskje det bare er fonta som har noen små uregelmessigheter - eller kanskje jeg skal gå og spyle linsene mine og la de hvile til i morra? btw - mye bedre font nå. thx Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 hmm....jeg ser kun litt av toppen på "datating.co..." og ser ikke m'en nei.. Edit: på 1024x768 i IE6 ok, prøv på nytt...har oppdatert litt!! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Likte ikke den her helt heller.. Headeren skjærer liksom i bakgrunnen på en sånn måte som gir meg kraftige frysninger på ryggen. I tillegg ser jeg *fremdeles* bare datating.-og en halv c. Datoen under er kuttet av på midten. Jeg ser kanskje hva du har gjort feil - for når jeg maksimerer vinduet (grøss) så dukker hele logoen opp. Bruker du en absolutt plassert div eller noe som glir over headeren når du resizer? Gidder ikke sjekke kode.. (lat i dag) EDIT! NEI NEI!!!! DU HAR EN FRAME SOM FLYTER OVER!!! Endret 3. mai 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 prøv på nytt nå da... nå skal de være fjerna.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Way! Hele headeren kom opp! Det er da noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå