B4stian Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) har detta som header siden min nå: header men er ikke helt fornøyd, så jeg lurte på om noen som kjeda seg hadde giddi å lage et forslag, det eneste kravet til header'n er at det er ca. samme størresle og at datating.com skal stå der.. Endret 1. mai 2004 av b1n2 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det der er ikke en logo, og nei. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 skriftvalget ditt..... , vel.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 skriftvalget ditt..... , vel.... men til hva?? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) den var verre! hehe nei, kanskje det egentlig funker slik det er nå....kasnkje jeg som bare surrer... beklager.. EDIT: hvis jeg skal være ærlig, så er jeg ikke noe særlig god på sånt skrift-lære og sånt....(hva som passer og hva som ikke passer ) hey hey, innlegga mine er det samme som en peugeot ( 307 ) hehe Endret 1. mai 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Fonten er vel forsåvidt helt grei. Kjedelig, men det er så. Tror du heller skal begynne med bakgrunnen. Istedenfor å lage ting så blurry, kan du ikke heller skru ned opacity mot et svart bakgrunnslag f.eks? Dessuten blir det litt mange småbilder som forvirrer, og jeg syns det blir litt mye å forholde seg til. Prøv å velge ut et par å jobbe videre med. Senere kan du også finne en litt finere font, og kanskje velge ut en catchy, men ikke skrikende farge til denne. Syns det blir alt for kjedelig med svart/hvitt. Lykke til, da! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 takk for tipsene, satt sammen en ny en på et par minutter, syns den ble litt bedre enn den forrige men men... bedøm selv: Ny header Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 satt sammen en ny en på et par minutter Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Syns den var bedre enn den forrige, men husk; det er lov å bruke mer enn et par minutter på en header... Fortsatt er bildet uklart. Er det bare jeg som ikke liker det? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Nei, nei, nei. Det nytter aldeles ikke å snekre sammen noe på "et par minutter", og forvente at det skal bli bra. Hvis du vil bli fornøyd må du virkelig legge litt sjel i arbeidet, og ikke lage noe hastverksarbeid som dette er. Du må prøve forskjellige stiler, former, fonter, størrelser, forandre alt og sitte i timer for å finne nøyaktig den headeren du er fornøyd med. Sett deg ned en gang du har virkelig god tid, bli oppslukt av arbeidet ditt, og jeg garanterer deg at resultatet er langt bedre da. Lykke til! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 men det er det å ha ork til å sitte med det samme i en time eller mer... men jeg er helt enig med de utalelsene som er blitt sagt her, man bør bruke mer enn et par minutter på noe egentlig ganske viktig som en header! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Tidsbruken er egentlig uvesentlig her, det er resultatet som teller.. Klart at det ofte at tid/resultat har sammenheng, men det er som med DVD-spillere; Klart man får best spiller om man betaler litt mer, men de som ble solgt for under høvdingen på Rema1000/Rimi for en tid tilbake var jo strøkne.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 høvdingen hehe, du bruker også det ordet for 1000 ikke sant....? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 høvdingen hehe, du bruker også det ordet for 1000 ikke sant....? Det er et synonym, på linje med 1k, en stor, en lapp osv.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 hehe...har satt av en lang stund i dag til photshop Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) ja, men da har du kanskje lært en hel del også kanskje.... hvem vet... Endret 2. mai 2004 av VgaR Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 jepp, den nye header'n kommer nok opp i ettermiddag Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 har prøvd meg på en ny en! Link den er ikke helt ferdig, men la den ut for det...orka ikke den andre Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 tror du har føkka den litt; står bare 'datating.c' ... ellers synes jeg den ble litt for blurry og litt for blå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå