bkvaloy Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 En samlet pakke med hundre skjermer kanskje.... Kanskje det ja.... Har noen fått skjerm av dem enda? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg forventer min på onsdag hvis de sender på mandag. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 100 unit batch betyr ganske riktig at man bestiller hundre og hundre skjemer i gangen. På prisen man får av LG må man så betale transport, moms og avgifter. (+ evt. valutakostnader avhengig av betalingsmåte.) -KJ Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg forventer min på onsdag hvis de sender på mandag. Da venter ihvertfall jeg i spenning.... Gi oss tilbakemelding da.. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 En samlet pakke med hundre skjermer kanskje.... Kanskje det ja.... Har noen fått skjerm av dem enda? som "datt" av bilen før grensa....bare kødder. Gi gutta en sjanse til å levere til førstemann da.(eller skulle førstemann allerede hatt???) De vet det er alt for mye å tape på denne type svindel. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 En samlet pakke med hundre skjermer kanskje.... Kanskje det ja.... Har noen fått skjerm av dem enda? som "datt" av bilen før grensa....bare kødder. HE he.... Skulle ikke forundret meg.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Denne tråden er en avart av den orginale i Skjermer/ skjermkortforumet. Derfor fortsettes diskusjonen i denne, da jeg flyttet denne til webshoperfaringer:) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=235780 Kos dere. Og husk: man er uskyldig til det motsatte er bevist --stenges-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg