evil-twin Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Satset stort når det gjaldt lakk og stakk på lakkspesialisten som ligger på st. hanshaugen. Han har visst størst utvalg av lakk i Norge. Tok 149 kr per boks og 14kr per sandpapirark. (ca 25cmx25cm) I tillegg hadde han ett par tips ang. lakking. /edit: God damn you Leif! !#¤%"#& Endret 6. mai 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
lizon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hva er det beregna til da?? Hmm.... heter jo biltema da... Biltema har jo endel andre ting en bare bilgreier da... Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hva er det beregna til da?? Hmm.... heter jo biltema da... Biltema har jo endel andre ting en bare bilgreier da... Biltema har jo nestn mer sykkel, maritime artikkler og husholdningsartikkler enn bildeler og slikt!! Blir samme som her jeg bor, en sportsbutikk som heter Bjørn Sport og Verktøy, og han har ikke noen verktøy, mest leker, fiskeutstyr og ski utstyr Lenke til kommentar
lizon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Biltema har nesten bare skrot spørr du meg... men noe av det de selger er bra... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 bor du på bondeland eller noe? jeg bor ikke på bonde landet det er en biltema butikk i oslo hvis jeg ikke husker feil og jeg bor 3 mil unna oslo Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 veit ikke jeg men tep0sen prøvde å disse meg får det.. hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå