Nilsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg skal modde min chieftec full tower å tenkte å lakke den noen som har noen lakker å annbefale til dette kabinettet(blå og hvit) tenkte å lage no viper lignende greier(har sett et bilde her et sted men husker ikke hvor) Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 quick lakk er veldig bra, hold deg bare unna colorworks uansett hvor billig det er Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 hvor får jeg tak i den lakken a? pris? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 en maler foretning. der finner du iallfall kvalitets spraylakk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Meiner det er ca 80-90kr boksen... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 shit det var billig.. kjøper nok no sånt på mandag ja Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 uansett hva du finnerpå og gjøre!! ikke kjøp biltema! brukte det inne i min cheiftec big tower, kan flasse litt av! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 uansett hva du finnerpå og gjøre!! ikke kjøp biltema! brukte det inne i min cheiftec big tower, kan flasse litt av! Den biltema lakken er litt snodig ja. Bruker quick nå, og den var litt mere seriøs.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 hadde ikke planer om å kjøpe no fra biltema.. de er så langt unna(6mil) Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det er like godt skal fjørne lakken i min jeg snart, skal lakkere på nytt Lenke til kommentar
Killer_Dementia Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har brukt Auto K Multona kjøpt på BilXtra med godt resultat. ca nærmere 100 kr boksen hvis jeg ikke husker feil. Fordel å grunne først, hvis ikke kan det lett flasse av . Det finnes og egen grunning for plast (enkelte plasttyper kan reagere med lakken og du får et utrolig stygt resultat ) Klarlakk og gjerne polering til slutt gir best og mest langvarig resultat , men i utgangspunktet ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 det er en statoil station i nærheten, selger de noe bra no? Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 bor du på bondeland eller noe? . må bare si det jeg og. biltema lakken SUGER Lenke til kommentar
lizon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) bor du på bondeland eller noe? . må bare si det jeg og. biltema lakken SUGER Er biltema lakken virkelig SÅ ille?? da burde dere vertfall si ifra til dem da etid: skriveleif Endret 4. mai 2004 av lizon Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 bor du på bondeland eller noe? . må bare si det jeg og. biltema lakken SUGER Er biltema lakken virkelig SÅ ille?? da burde dere vertfall si ifra til dem da etid: skriveleif den er jo beregna til noe annet enn kabinetter da.. Lenke til kommentar
lizon Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 bor du på bondeland eller noe? . må bare si det jeg og. biltema lakken SUGER Er biltema lakken virkelig SÅ ille?? da burde dere vertfall si ifra til dem da etid: skriveleif den er jo beregna til noe annet enn kabinetter da.. Hva er det beregna til da?? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva er det beregna til da?? Hmm.... heter jo biltema da... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva er det beregna til da?? Hmm.... heter jo biltema da... Biltema ja, men hvorfor heter det hobby lakk da? Biltema lakk = Sugent (og det vet jeg som brukte det ) Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg har brugt biltema lakk og den e helt nice hos meg ! på et gammelt sølv chieftech som jeg har sprayet sort ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå