Gå til innhold

Program som kontrollerer tilgang til pc

Anbefalte innlegg

Nå er jeg dritlei. Enda en gang har jeg fått det fordømte blaster viruset og det har nesten sendt pcen min til helvete igjen. Noen som vet om et enkelt program som kan finne ut hvilken drittsekk som har innfisert pcen min over internett. Eneste jeg har lastet ned er en patch til sacred og regner med at den skulle være trygg.

:realmad: Skulle likt å kakket en liten hacker nå :realmad:

Men er det mulig med et program som kan gjøre noe slikt? Altså finne synderen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jeg dritlei. Enda en gang har jeg fått det fordømte blaster viruset og det har nesten sendt pcen min til helvete igjen. Noen som vet om et enkelt program som kan finne ut hvilken drittsekk som har innfisert pcen min over internett. Eneste jeg har lastet ned er en patch til sacred og regner med at den skulle være trygg.

:realmad: Skulle likt å kakket en liten hacker nå :realmad:

Men er det mulig med et program som kan gjøre noe slikt? Altså finne synderen?

Når en er så uheldig å bli smittet av blaster nå, så er det kun deg selv du kan klage på.

Spesielt når du har vært borti blaster før, og ikke har lært noe som helst av det. Muligens ISP'en burde ha kuttet internett forbindelsen din, siden du også driver og sprer blaster viruset (som maskinen din gjør fra det tidspunktet den blir smittet).

Lenke til kommentar

Prøvde å gjennopprette fabrikkinnstillinger, fungerte fint. Så kom det tilbake etter 5 minutter.

1:Det første som skjer er LSA Shell (export version) avsluttes. Kan velge å sende feilmelding.

2: 60 sekunds timer på internett. Klarer å stoppe den med shutdown -a

3: Kan ikke få tilgang til profilen min, får beskjed om uspesifisert feil

4: Slå av ikonet forsvinner, sitter igjen med kun logg av.

Noen som har sett dette før?

Lenke til kommentar

Det er ingen som er direkte ansvarlig (untatt de som skapte viruset da) for at din pc ble infisert som folk sier her, alt du trenger er en god firewall (jeg anbefaler sygate) slik at viruset ikke kommer ned, Anti-Virus er ikke like viktig i dette tilfellet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...