Muteki Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg har jo da en dremel og har lyst til å bruke den, men jeg veit ikke hva slaks kutter og pusser som jeg kan bruke på mitt Lian Li PC65USB kabinett! Kan noen si meg hvilke sånne kuttere og pussere som jeg skal bruke? Gjrene en link til disse også! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Er det ingen som veit? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kutteskiver for alu/annet metall.. Pussere? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Bruk helt vanlige kappeskiver, det brukte jeg. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 eneste som er forkjellen på kutteskivene til dremel er holdbarheten. de som er store med ståltråd inni, holder mye lengre enn de andre. men koster også deretter. Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) ikke bruk slipestenene som følger med dremelen hvis du skal slipe i alu,det tetter porene i steinen.bruk stikksag med metallsagblad til å kutte med. mye raskere enn dremel Endret 24. mai 2004 av Dummie Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 ikke bruk slipestenene som følger med dremelen hvis du skal slipe i alu,det tetter porene i steinen.bruk stikksag med metallsagblad til å kutte med. mye raskere enn dremel og resultatet blir også deretter... stikksag funker fint på rette "strekninger" , men bruk dremelen i hjørnene! (smooooth finish u know! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå