Gå til innhold

Creative Inspire 5.1

Anbefalte innlegg

Jaja, jeg begynnte og ha det litt artig med og spille litt spill, se på film.

så slo det meg exstremt!, for en dritt bass.

Det nermeste jeg hørte var blaffre blaffre på BF og CS, men når jeg kobla ut subben kunne satelittenen sprenge ørene mine når jeg presset alt på max,

jeg hadde tenkt og fikse den såkalte dårlige bass delen med *Creative Inspise 5.1 Digital 5500* ved hjelp av litt rester her og der.

Det begynnte med at jeg kobla ut Blaffre subben som jeg no bruker som akebeger, jeg fant ut at jeg skulle bruke ledninga som gikk til subben som signal til en gammel creative 4.1 sette som ikke har noe enn forsterker'n igjen som kan kanskje futte en 18watt.

ved hjelp av litt adaptere her og der så ble alt klart.

Men hipp hurra, sikringa var ikke stor nok så da stappet jeg en spiker og et gammelt pokemon kort fra middealdern...ja! den lever.

No som det var liv der nede kunne jeg ha det litt artig og koble til fra 4.1 sytemet til et delefilter, det tok sin tid siden det var mye dritt her og der i rot kassa som måtte brukes.

Så kom gamlingen med en pakke...det var en MGR 12 tommer...jeg ble paff og tenkte at den aldri ville bli kjørt av en slumpen 18watter, der tok jeg feil.

Når alt var ferdig og jeg starta Desert Combat (mod til BF1942) så hørte jeg ingen ting, da hadde en ledning kryssa, mens jeg fiksa den flytta jeg subben tvers over rommet for og så en 'Shock effect', det var helt sinnsykt rått, med 64boter og med alle veggene på rommet rister som helvete når bomber flyger her og der.

Nei no må jeg ut, dette er det sykeste jeg har gjort, kanskje jeg skal poste den på brukertester med bilder og bedre forklaring

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...