unabomber Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Jeg har en snodig ekkolyd i spill, musikk og alt annet av lyd. Jeg har et SB Creative Audigy lydkort, men har ingen anelse om hvorfor det ble sånn. Det kom bare plutselig, men håper at dere kanskje har noen tips å komme med Dette gjelder både når jeg har på headset eller bruker høyttalere. Endret 1. mai 2004 av unabomber Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) er det noe intergert lydkort på ditt hovedkort, hvis ja så test det ! er slik på meg - skifter litt mellom hk lydkortet og det eksterne. Endret 1. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Mulig du har innstalert det programvare shittet som følger med som kan adde echo,delay,reverb etc... sjekk settings. Lenke til kommentar
unabomber Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Ja, har et integrert lydkort på hovedkort. Men nekter å bruke det igjen, var jo gjerne en grunn til at jeg kjøpte meg et audigykort. På det integrerte er det nemlig en kjip skurrelyd hele tiden. Lenke til kommentar
frustata Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Gå inn i Creative audio HQ, og deretter i EAX control panel. Der kan du stille inn reverb (ekko) for alle ulike lydkilder. Dersom du har ekko på alt, setter du reverb til null på master. Ellers må du finne lykildene du har ekko på, og sette reverb verdien til null på disse. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Eller sette EAX instillingen til Normal i tilfelle de har slått seg på cathedral eller noe Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Mest sannsynelig at Echo i Eax consolen står på !! hadde det litt morro å spille bf med den på :-D Lenke til kommentar
unabomber Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Det var tydeligvis dette som gjorde utslaget. Herlig uten ekkodriten. Uansett rart at det skal plutselig skiftes på innstillingene sånn av seg selv. Men tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå