Gå til innhold

Komplett.no vs. PCutstyr.no


Anbefalte innlegg

Har brukt prisguiden, og fått opp komplett.no og pcutstyr.no som de to beste alternativene.

 

PCutstyr.no er noen hundrelapper billigere, så den store forskjellen er det ikke... men hvordan er servicen deres (sml. med komplett) Noen som har erfaringer med begge??

 

EDIT: Hmm..jeg bor jo i Oslo, så jeg vil jo faktisk spare fraktkostnader hvis jeg henter fra komplett-lageret...men uansett vil jeg gjerne høre erfaringene dine.

Endret av o-haavard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring med komplett har vært helt topp. Kort leveringstid og god service. Leveringskostnadene er ikke så høye, men hvis du bor i Oslo er det kanskje like greit å kjøpe det i butikken.

 

Fordelen med å kjøpe online er at det er litt billigere (5 % kanskje?), men ulempen er at du må sende delene til sandefjord for reperasjon. Kjøper du i butikken holder det å gå til butikken deres.

Lenke til kommentar

"kompletts" butikker i oslo ligger i møllergata og stovner(?)senteret... Rettere sagt; dette var komplettsbutikker, som nå har skiftet navn til Datakjeden, akkurat de samme som arbeider der, samme utvalg osv. Og "butikk" prisene på komplett.no er prisene det selges for hos Datakjeden

Lenke til kommentar

Datakjeden er den kjeden av butikker som før het komplett.

 

Er vel ikke lenger noen butikker som heter komplett.

 

Nå har jo komplett en ny leveringsmåte som heter "hentes" - er det fra lager i Oslo så er jo det kjempeflott - lurer på om de kan ta i mot retur der?

 

EDIT:

Komplett har vel sluttet med butikkpriser på websidene sine nå

Endret av kalkulatoren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...