tspanser Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei! Har dere noen anbefalinger hvor det lønner seg og kjøpe sd minne brikker? Jeg har 2 sony kassetter til videokamera og har nå fått tilbud på tdk tape!kan det bli problemer med kameraet hvis jeg bytter merke? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kjøp der det er billigst du. Sjekk Prisguiden Skal funke fint selv om du kjøper deg et annet merke. Får nesten tro at kvaliteten er bra nok for deg uansett Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det har vært rapportert om problemer hvis man bytter mellom tape-merker. Det har med at tapene bruker forskjellig smøremiddel, og hvis disse blandes, kan det føre til problemer. Du bør fortsette med Sony taper, om det er det du har brukt tidligere. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jasså Afseth. Dete var nytt foir meg, Har du noen tester eller noe som viser dette? Er dette et stort problem for de nye digitale videokameraene? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jasså Afseth. Dete var nytt foir meg, Har du noen tester eller noe som viser dette? Er dette et stort problem for de nye digitale videokameraene? Vet ikke om det er ett stort problem, men folk snakker om at de får problemer når de bytter til ett annet merke enn det de har brukt i lengre tid. Har lest grunnen til dette her på forumet ett sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå