Naalsund Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Heisann.. Har akkurat formatert windowsen til en kompis av meg med ei Windows Xp pro cd. Formaterte p.g.a virus Jeg formaterte først D: disken til ham og etterpå formaterte jeg C: Etter at jeg hadde formatert C og lagt inn windows, kommer det plutselig valg mellom 2 XP'er i oppstart? Hvordan får jeg formatert D: uten å legge inn Windows? Når du bruker Xp-cd, virker det som at en del av windowsen legger seg inn av seg selv. HJELP MEG! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 my computer -> properties ->advanced -> startup and recovery -> settings -> så sletter du den ene av de som står der (den som peker til d:) Les mer om emnet her : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;289022 Lenke til kommentar
Naalsund Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 my computer -> properties ->advanced -> startup and recovery -> settings -> så sletter du den ene av de som står der (den som peker til d:) Norsk da? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Norsk da? Er ikke helt sikker hva det blir på norsk, har ikke brukt norsk windows på maange år. Du får se hva det står på engelsk, og oversette selv om ingen tar jobben på seg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 my computer -> properties ->advanced -> startup and recovery -> settings -> så sletter du den ene av de som står der (den som peker til d:) Norsk da? sikkert noe sånt som Min datamaskin -> Egenskaper -> Avansert -> oppstart og gjenoppretting -> innstillinger. Jeg bruker ikke norsk versjon så jeg bare gjetter, men det vil gi en pekepinn på hva du skal se etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå