Curtis Jackson Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hei! meg og en venn har lan party nå så jeg lurte på om det var et program så kan lure pcen til at det alltid er en cd i cd rommen så vi kan spille uten cd i cdrommet! jeg vet at vi kunne lastet ned en crack men det gidder jeg ikke så jeg lurte på om det var et programm som funket sånn at den lurer pcen min! hilsen en trist laner! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 det er vel ikkje heilt lovleg, eller? Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) det er vel ikkje heilt lovleg, eller? det vil jo bli brukt kun på lan partyet då men jeg kan ikke skjønne hva det har med saken å gjøre Endret 1. mai 2004 av Curtis Jackson Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 det er vel ikkje heilt lovleg, eller? det vil jo bli brukt kun på lan partyet då men jeg kan ikke skjønne hva det har med saken å gjøre det kan godt hende at du har hederlege hensikter, men den informasjonen du spør etter kan misbrukast til piratkopiering. Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 det er vel ikkje heilt lovleg, eller? det vil jo bli brukt kun på lan partyet då men jeg kan ikke skjønne hva det har med saken å gjøre det kan godt hende at du har hederlege hensikter, men den informasjonen du spør etter kan misbrukast til piratkopiering. åååå salige jesus jeg trenger ikke sånne moralpreikner så vær så snill skal du svare trenger du ikke å spamme så sykt som du har gjort hitill svar på SPØRSMÅLET MITT ! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er ikke lov å svare på spørsmålet. Les rettningslinjene. Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Det er ikke lov å svare på spørsmålet.Les rettningslinjene. åå inni .......... så syk dere er kan ikke dere hjelpe meg! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 åå inni .......... så syk dere er kan ikke dere hjelpe meg! nei. les retningslinjene Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. denne tråden er rappotert. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Er det så vanskelig å lese rettningslinjene og forstå at informasjon om slike programmer ikke er lov til å gi på forumet? Dessuten begynner dette å bli en flammetråd.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det finnes noen spill som ikke trenger CD. Jeg vet bare om Heroes 3, som er et veldig gammelt spill, men du finner sikkert flere hvis du leter litt. Jeg må legge til at du ikke trenger CDen hvis du vil spille Multiplayer. Bare hosten trenger CD. Hvis du vil spille singleplayer må du ha CD. Håper dette hjalp deg litt? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Er det så vanskelig å finne en NO-CD crack...? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) jeg vet at vi kunne lastet ned en crack men det gidder jeg ikke Gidder ikke? Tar rundt 10 sekunder... Så lat går det da ikke an å være... Er mer jobb å lage et image av cden Endret 1. mai 2004 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Ikke prøv deg mer nå Curtis Jackson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg