svennand Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kanskje det er mor eller far som ikke ønsker at sin sønn skal tilbringe tiden med å se på moralsk forkastelige filmer, og derfor har slettet det?? er ikke det gutt.. ! resten av familien kan ikke noe særlig me data så.. Tror jeg har blitt hacka eller noe.. Alt var der fredag kl.5 før jeg reiste ut på fest.. dagen etterpå var alt borte er ikke noe særlig morro dette her!! hehe sikker på at du husker alt fra den kvelden? har selv en kompis (programmerer) som på den artige ideen at han skulle programmere videre på spillet sitt... I FYLLA!! dagen derpå, c++ pekte på han å lo med 2500 feil i prog skriptet hans... haha tok flere uker å få det alt til å stemme igjen =) gå gjennom 125000 linjer med koding for feilsøking er ikke tøft Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Sparky: slikt er ikke tillatt, og det vet du vel. Les retningslinjene du også....Og velkommen til forumet. Hvem har sagt noe om at det er ulovlige filer? Han har ikke 600-800 (elns.) GB med lovlige programmer. Dessuten er det fortsatt ikke lov til å dele musikk eller filmer til andre enn mennesker i din "personlige" krets, og dermed ville det vært ulovlig. End of discussion. Åssen vet du at han ikke har fylr opp med selvfilmet filmer og selvlaget musikk. Selvfølgelig skjønner man at han har masse ulovlig. Men man kan ikke si det helt sikkert ut ifra setningene, så da kan ingen si noe imot. Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Sparky: slikt er ikke tillatt, og det vet du vel. Les retningslinjene du også....Og velkommen til forumet. Hvem har sagt noe om at det er ulovlige filer? Han har ikke 600-800 (elns.) GB med lovlige programmer. Dessuten er det fortsatt ikke lov til å dele musikk eller filmer til andre enn mennesker i din "personlige" krets, og dermed ville det vært ulovlig. End of discussion. Åssen vet du at han ikke har fylr opp med selvfilmet filmer og selvlaget musikk. Selvfølgelig skjønner man at han har masse ulovlig. Men man kan ikke si det helt sikkert ut ifra setningene, så da kan ingen si noe imot. 600-800 gb med egne filer, freeware e.l? Lite sannsynlig... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Åssen vet du at han ikke har fylr opp med selvfilmet filmer og selvlaget musikk. Selvfølgelig skjønner man at han har masse ulovlig. Men man kan ikke si det helt sikkert ut ifra setningene, så da kan ingen si noe imot. "Send en tre fire 200-gig'ere hjem til meg, så skal du få 800 GB med opptak av "Den Levende Skogen", et teaterstykke som er satt opp av klassetrinnet mitt. Det kompenserer nok for tapet av data." Jo, man kan med 99 % sikkerhet trekke en slutning - nemlig at det er snakk om filer det vil være ulovlig å dele. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jo, man kan med 99 % sikkerhet trekke en slutning - nemlig at det er snakk om filer det vil være ulovlig å dele. Poenget er at hva filene inneholdt er irrelevant for problemet (hvordan fremskaffe forsvunnende filer), og derfor direkte unødvendig å kommentere. Dette forumet er jo fullt av kverulanter, så det overrasker meg jo egentlig ikke at noen leker "besserwisser". Ja, veit dette er off-topic, men måtte bare få det ut. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jo, man kan med 99 % sikkerhet trekke en slutning - nemlig at det er snakk om filer det vil være ulovlig å dele. Poenget er at hva filene inneholdt er irrelevant for problemet (hvordan fremskaffe forsvunnende filer), og derfor direkte unødvendig å kommentere. Dette forumet er jo fullt av kverulanter, så det overrasker meg jo egentlig ikke at noen leker "besserwisser". Ja, veit dette er off-topic, men måtte bare få det ut. [PISSED-OFF MODE] Nå skal du høre her: Forumet har noe som heter R-E-G-L-E-R og R-E-T-N-I-N-G-S-L-I-N-J-E-R ... Når han uttalte seg som han gjorde, så er det ikke rart flere reagerer, siden man ikke skal prate om sånne ting, linke til warez osv. i forumet, jfr. reglene og retningslinjene. Jeg er ikke kverulant (OK, litt kverulant er jeg, men det er da også de fleste), men i denne sammenheng gjør jeg bare min "plikt" som medlem, og sier fra om retningslinjer og at han ikke burde si sånt her, skal han beholde medlemskapet. Dessuten - Jeg svarte da jammensanten på spørsmålet hans også! Gutten skjønte "alvoret i det", og beklagde, så nå er det DU som er dum og bringer dette opp på bane. [/PISSED-OFF MODE] Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har du åpne ipx protokoller.. Disse er enklere og bryte seg inn på.. En kompis av meg fikk alle mp3 filene av rammstein og noen andre band sletta.. Ikke alle mp3 filene men bare noen altså igjen lå det et tekstdokument som sa noe om at han hadde dårlig musikksmak og at filene var blitt sletta på grunn av det.. Og noe om at ipx er en grei måte og utforske andre data'er på..Altså noen hadde hacka seg inn på datan hans og fjerna det som fallt hacer'n inn.. Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) prøv nå iallefall med "get back data".. (har kopiert det over til home sia mi...) Get back data - FAT Get back data - NTFS Endret 2. mai 2004 av Star Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Forumet har noe som heter R-E-G-L-E-R og R-E-T-N-I-N-G-S-L-I-N-J-E-R ... Gutten skjønte "alvoret i det", og beklagde, så nå er det DU som er dum og bringer dette opp på bane. Off-topic: Moderatorene blir fort tipset hvis noe muligens er over streken. Dersom de ikke ønsker å gjøre noe med saken, så er det meningsløst av disse wannabe-moderatorene/kverulantene å mase videre. STrat2k har ikke beklaget noe som helst, det har han heller ingen grunn til. Imidlertid har han forhåpentligvis innsett at enkelte (dette inkluderer deg Mr Berg) er vel så opptatt av flisespikkeri som å løse problemet. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 DC ++ hadde en bug der man mistet filer, men dette er fikset i 0.300 versjonen. -- 0.300 2003-10-27 --* ---- IMPORTANT ---- Security update, upgrade unless you want to risk losing files anywhere on your hd (this is for all versions prior to this one) (thanks fusbar for bringing it to my attention) ---- IMPORTANT ---- Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Imidlertid har han forhåpentligvis innsett at enkelte (dette inkluderer deg Mr Berg) er vel så opptatt av flisespikkeri som å løse problemet. Og dermed inkluderer du deg selv, og du er like langt Vel, vi kommer ingen vei, så jeg setter en strek for den OT-diskusjonen her. OK? ___________________________________________________________________ Endret 3. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
xpert Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei du... Send over 4-5 stk. 200GB disker til meg, så skal du få filmer, spill, porr, MP3 og programmer så det holder Strider vel mot retningslinjene dette også... Ikke diskuter rundt piratkopiering ol. Og når du sier du kan gi han programmer, bryter du den norske lov, i tillegg til at du faktisk sier det på en side som er åpen for offentligheten. Luringen! Når ble det ulovlig å gi vekk programmer og musikk? Hvis jeg vil gi vekk et program jeg selv har laget eller et freeware program som for eks. Irfanview står jeg fritt til å gjøre det. Og hvis jeg har rippet cd-samlingen min til mp3 kan jeg gi den til hvem jeg vil så lenge jeg ikke tar betalt for det. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hehe sikker på at du husker alt fra den kvelden? har selv en kompis (programmerer) som på den artige ideen at han skulle programmere videre på spillet sitt... I FYLLA!! dagen derpå, c++ pekte på han å lo med 2500 feil i prog skriptet hans... haha tok flere uker å få det alt til å stemme igjen =) gå gjennom 125000 linjer med koding for feilsøking er ikke tøft hahaha! Nice one! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei du... Send over 4-5 stk. 200GB disker til meg, så skal du få filmer, spill, porr, MP3 og programmer så det holder Strider vel mot retningslinjene dette også... Ikke diskuter rundt piratkopiering ol. Og når du sier du kan gi han programmer, bryter du den norske lov, i tillegg til at du faktisk sier det på en side som er åpen for offentligheten. Luringen! Når ble det ulovlig å gi vekk programmer og musikk? Hvis jeg vil gi vekk et program jeg selv har laget eller et freeware program som for eks. Irfanview står jeg fritt til å gjøre det. Og hvis jeg har rippet cd-samlingen min til mp3 kan jeg gi den til hvem jeg vil så lenge jeg ikke tar betalt for det. Du kan vel ikke rippe cd samlingen og så gi den bort?? Greit å gjøre det til eget bruk, men du kan ikke gi det bort Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Spar energien din C4STOR, folk som han vil aldri høre etter uansett. De lever i en egen fantasiverden og har det sikkert godt der. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Takk for all hjelpen.. har prøvd GetDataBack og File@ recovery.. men til ingen nytte Så jeg har gitt opp håpet med å få tilbake di kjære filmfilene mine.. Må nokk sia smallville var det største tapet, 3 fulle sesonger Lenke til kommentar
ronnyj Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Sikker på at du ikke er en av dem t... eh folkene som prøver å bruke mirc exploits som dcc til 0-port, og i tillegg har delt ut filmene med skriverettigheter? (Uten brukernavn/passord) Har en del kompiser som benytter enhver sjangse de får til å slette filene til folk som er dum nok til dette. Vurderte det selv en gang, men hadde ikke hjerte til å slette spillene til hvem det nå enn var.. /ronny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hehe, "jeg trenger hjelp til å finne tilbake all p00n min, kan noen hjelpe"-tråder er jo litt underholdende Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jo, man kan med 99 % sikkerhet trekke en slutning - nemlig at det er snakk om filer det vil være ulovlig å dele. Poenget er at hva filene inneholdt er irrelevant for problemet (hvordan fremskaffe forsvunnende filer), og derfor direkte unødvendig å kommentere. Dette forumet er jo fullt av kverulanter, så det overrasker meg jo egentlig ikke at noen leker "besserwisser". Ja, veit dette er off-topic, men måtte bare få det ut. [PISSED-OFF MODE] Nå skal du høre her: Forumet har noe som heter R-E-G-L-E-R og R-E-T-N-I-N-G-S-L-I-N-J-E-R ... Når han uttalte seg som han gjorde, så er det ikke rart flere reagerer, siden man ikke skal prate om sånne ting, linke til warez osv. i forumet, jfr. reglene og retningslinjene. Jeg er ikke kverulant (OK, litt kverulant er jeg, men det er da også de fleste), men i denne sammenheng gjør jeg bare min "plikt" som medlem, og sier fra om retningslinjer og at han ikke burde si sånt her, skal han beholde medlemskapet. Dessuten - Jeg svarte da jammensanten på spørsmålet hans også! Gutten skjønte "alvoret i det", og beklagde, så nå er det DU som er dum og bringer dette opp på bane. [/PISSED-OFF MODE] det spiller INGEN rolle hva som er sansynelig. Uskylding til det motsatte er bevist Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Uskylding til det motsatte er bevist Ja, nå nevnte han at det var 3 sesonger av Smallville. Er det vanskelig å forstå at det er snakk om opphavrettighetsbeskyttet materiale da? Merkelig - uansett hvor mange 1000 innlegg som skrives om dette, er noen like naive og stupide _hver_ eneste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå