STrat2k Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Det har skjedd noe helt merklig med videofilene mine på hardisken..! Før jeg reiste ut i går, var alle video filene der.. Men når jeg skulle se en film i dag, vart alt borte til og med porrn var borte.. syns det var litt merklig at alt av video filer var borte.. men alt av mp3a, spill, innstall filer var der.. Tenk dere å miste over 100gb med filmer,serier, porr o.s.v blant annet 3 sesonger med smallville.. Noen som vet hva som kan ha skjedd?? Går det ann å filene tilbake, en slags recovery? Trenger VIRKELIG hjelp, Desperat!!! ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 1. mai 2004 av Blib Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg anbefaler deg i skifte topic. Det er ingen som gidder å lede noe der det bare står hjelp... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Dårlig bruk av emnefelt. Les retningslinjene. Det der kan jo for eksempel være et virus som scanner disken og sletter alt med spesifike filetternavn, som .avi og .mpg. Har du virusprogram installert? Søk google etter "Active@ File Recovery", "GetDataBack for NTFS". Disse programmene kan om mulig gjenoprette mange eller alle filene, dersom du ikke har skrevet over. Endret 1. mai 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kan jo teste System Restore å skrive tilbake tiden til da filene var der. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kanskje det er mor eller far som ikke ønsker at sin sønn skal tilbringe tiden med å se på moralsk forkastelige filmer, og derfor har slettet det?? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kanskje det er mor eller far som ikke ønsker at sin sønn skal tilbringe tiden med å se på moralsk forkastelige filmer, og derfor har slettet det?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kanskje det er mor eller far som ikke ønsker at sin sønn skal tilbringe tiden med å se på moralsk forkastelige filmer, og derfor har slettet det?? har du søsken som liker å kødde... broren min på 6 sletta alle sangene mine en gang, 1200sanger til hælvete... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 broren min på 6 sletta alle sangene mine en gang, 1200sanger til hælvete... Lenke til kommentar
Sparky Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei du... Send over 4-5 stk. 200GB disker til meg, så skal du få filmer, spill, porr, MP3 og programmer så det holder Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Sparky: slikt er ikke tillatt, og det vet du vel. Les retningslinjene du også.... Og velkommen til forumet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Hei du... Send over 4-5 stk. 200GB disker til meg, så skal du få filmer, spill, porr, MP3 og programmer så det holder Strider vel mot retningslinjene dette også... Ikke diskuter rundt piratkopiering ol. Og når du sier du kan gi han programmer, bryter du den norske lov, i tillegg til at du faktisk sier det på en side som er åpen for offentligheten. Luringen! Endret 1. mai 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Sparky Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ahh... Retningslinjer ja Greit ! Ikke send meg noenting. Hehe Regnet heller ikke med at noen skulle være så dumme å sende HD'er til folk på et forum Har forresten skummet retningslinjer også nå. Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ahh... Retningslinjer ja Greit ! Ikke send meg noenting. Hehe Regnet heller ikke med at noen skulle være så dumme å sende HD'er til folk på et forum Har forresten skummet retningslinjer også nå. bra og velkommen til forumet ! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Kanskje det er mor eller far som ikke ønsker at sin sønn skal tilbringe tiden med å se på moralsk forkastelige filmer, og derfor har slettet det?? er ikke det gutt.. ! resten av familien kan ikke noe særlig me data så.. Tror jeg har blitt hacka eller noe.. Alt var der fredag kl.5 før jeg reiste ut på fest.. dagen etterpå var alt borte er ikke noe særlig morro dette her!! Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Et lite,men godt råd. Samler man på noe så legg det på en ekstern disk.Har selv 700gb med ...........og.....samt......., men aldri mistet noe. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Et lite,men godt råd. Samler man på noe så legg det på en ekstern disk.Har selv 700gb med ...........og.....samt......., men aldri mistet noe. Skal kjøpe meg filserver, å den skal ikke være i kontakt med internett.. !! har tenkt på det lenge men.. har liksom ikke kommet i gang Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er lurt. Bygger en filserver nå faktisk.Blir for mye med alle disse ekstra ekst.hd stående rundt omkring. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Alt var der fredag kl.5 før jeg reiste ut på fest.. dagen etterpå var alt borte Sikker på at du ikke fikk i deg litt mye? En typisk "dagen derpå"-kommentar Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Alt var der fredag kl.5 før jeg reiste ut på fest.. dagen etterpå var alt borte Sikker på at du ikke fikk i deg litt mye? En typisk "dagen derpå"-kommentar haha... joa.. Men seriøst! det er ikke noe særlig moro dette er..!! fy!! sett dere i min situasjon og tenk dere om.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) fy!! sett dere i min situasjon og tenk dere om.. Skal bli. Husker selv da den eksterne harddisken med alle tinga gikk føyken... Sippa en hel uke etterpå. Heldigvis hadde jeg backup rundt omkring for det meste... Endret 1. mai 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå