Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 AA er et genialt spill, helt gratis! (har det ikke alltid vært gratis, da?) Beste MP spillet jeg har spilt! Men hvilket av de to nevnte ovenfor er best da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvem av America's Army: Operations og America's Army: Special Forceser best da? Kanskje de har fått ny add-on : Iraqi Torture Mission bad humor : off Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvem av America's Army: Operations og America's Army: Special Forceser best da? Kanskje de har fått ny add-on : Iraqi Torture Mission bad humor : off Farer vi med skrøner? Den heter da vitterlig Americas Army : Iraqi naked disgrace? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Vil anbefalle www.gamershell.com www.the-underdogs.com www.itavisen.no www.fileplanet.com www.filefront.com www.3dgamers.com www.happypuppy.com www.downloads.com www.miniclip.com hvertfall noen:) Om www.saffari.com er oppe fremdeles er det jo noen sharewares der Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Soldat, er forsåvidt bare et spill.. Men det er veldig morsomt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) AA er et genialt spill, helt gratis! (har det ikke alltid vært gratis, da?) Beste MP spillet jeg har spilt! Men hvilket av de to nevnte ovenfor er best da? det er samme spillet Special Forces er en "addon" som blir låst opp etter at du har opparbeidet deg litt poeng (15 honour points tror jeg) Dvs. det finnes egne SF maps/servere som du ikke får spille på før du har fått så mange poeng... Med SF får du customize våpenet ditt mer ...rødpunkt, 4x scope, granatkaster, lyddemper, osv...(du kan bruke M4 også.) ellers er det samme spillet, samme install..du får SF automatisk hvis du laster ned AA:O... det er litt mye hjernevasking i starten (spesiellt SF training) du er nødt til å gå gjennom ett treningsprogram for å få lov til å spille online ) Det er ikke "tutorials", noen av dem er ganske så vanskelige...(spesiellt E&E oppdraget til Special Forces kvalliken kan være en prøvelse (brukte vel 4 timer da jeg endelig klarte det).) du må f.eks. ta medic kurs (faktiske kurs(du setter deg ned i ett klasserom og må høre på 4-5 laaange forelesninger, så er det multiple choice test for å bestå...ja faktisk...)) for å få lov til å være medic du må ta para kurs for å få spille Para maps du må klare 36/40 treff på vanlig skytebane for å få ta sniper kurs osv... Endret 8. mai 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Men jeg må registrere meg for å spille AA på nett da Det står jo at ellers er det bare 2 mnd gratis. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 tothegame.com linker vel kun til demoene, de hoster ikke selv. Tror jeg da Jupp, men de er i alle fall gode på news! Det er gamer.no også... des,OUT! Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 mhm, Gamer.no er faktisk en veldig god nettside når det gjelder spillnyheter! Noen som forresten har noen gode servere til AA? finner bare tyske, franske, spanske eller amerikanske servere. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Men det koster vel for å spille AA online? Endret 12. mai 2004 av Killerzevs Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Men det koster vel for å spille AA online? Nei Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 er det noen som vet om noen raske steder hvor jeg kan laste ned spill? På newstjenesten www.easynews.com finner du mye bra. Dog koster det penger å være medlem. De har SINNSYK båndbredde har lastet ned med 2.5 MBit pr sekund! (Noen frynsegoder skal man da ha på jobbens bekosting Heftige linjer her ) Ellers er jo gamershell.com stedet for filer der du slipper å stå i kø.... MazeKing Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Men det koster vel for å spille AA online? Nei Men da kan du vel bare spille i 2mnd da vel???? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Men det koster vel for å spille AA online? Nei Men da kan du vel bare spille i 2mnd da vel???? nei. Hvor får du alle disse idene fra? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Men det koster vel for å spille AA online? Nei Men da kan du vel bare spille i 2mnd da vel???? nei. Hvor får du alle disse idene fra? De står når jeg går innpå SeeMePlayMe som var med der. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Er soldat online gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå