Grell2k Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Etter at min kjære T68i tok natta etter en mere fuktig opplevelse er jeg dessverre nødt til å skaffe ny fon. Er på budsjett så jeg prøver å holde prisen så lav som mulig. Andre stikkord for fonens egenskaper bør være: Liten og lang levetid. Har selv vurdert 3100, men det hadde vært kjekt med en overføringsfunksjon à la blåtann/IR så jeg slipper å bruke mms hele tida. Kalender: Ja, avtale-/varslingsfunksjon er også nødvendig. MMS: Trengs ikke, men dette er vel standard nå om dagen. GPRS: Ja WAP: Ja (gprs/wap er egentlig ikke så viktig) Kalkulator: ja JAVA: ja e-mail-klient: nei Spill: Ikke viktig Form Antenne: integrert Tastatur: Unngå Siemens/Nokia psychoknappehelvete (3200, 3650, MC60 etc) Skjerm Farger: ja, 256/4k, trenger ikke mer touchscreen: nei Størrelse: størrelse ikke viktig, kan godt gå på bekostning av telefonens størrelse Merke: helst ikke siemens low-end foner. kamera: nei symbian: nei Ir/blåtann: Hvertfall en av disse, blåtann er et pluss minne: standard/ikke viktig minnekort: nei poly: nei/ikke viktig mp3/radio: nei Pris: rundt 2k, prøver å finne noe brukt slå dekk laus! Si fra hvis dere syns dette var mangelfullt. Får et inntrykk at dette blir en slags hybrid mellom en business og low-end fon. Likte godt t68'en min sitt funksjonspekter, men hata at den hadde så treg respons og mye "vennligst vent" ved åpning av innboks. Håper på å unngå dette. Lenke til kommentar
da_pretender Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei Grel, Jeg anbefaler deg 3510i som har alle funskjoner du trenger i din mobil. Den koster kr.1.317,00 på telebutikken (kan kjøpes kanskje litt billigere på telekiosk eller hvis du forutsetter din abn.) Hvis er villige å betale litt mer kan du kjøpe en kamera mobil - 7250i - fra meg. Den er ca. et år gammel og følger med ekstra batteri, eske og kvtt. Men ellers tror jeg 3510i er best for deg hvis du vil ikke ha kamera. Den er billige og bra. Jeg har bruket den selv og var meget fornøyed med den. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Hei Grel,Jeg anbefaler deg 3510i som har alle funskjoner du trenger i din mobil. Den koster kr.1.317,00 på telebutikken (kan kjøpes kanskje litt billigere på telekiosk eller hvis du forutsetter din abn.) Hvis er villige å betale litt mer kan du kjøpe en kamera mobil - 7250i - fra meg. Den er ca. et år gammel og følger med ekstra batteri, eske og kvtt. Men ellers tror jeg 3510i er best for deg hvis du vil ikke ha kamera. Den er billige og bra. Jeg har bruket den selv og var meget fornøyed med den. Da er f.eks Nokia 3100 mye bedre. Siemens S55?? Har både blåtann og IR, men dårlig skjerm! Low-end fra Siemens? 1500 for S55 Endret 1. mai 2004 av Redline_ Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg synes du skal velge en Nokia 3100. Jeg vet den ikke har Infrarød eller Bluetooth, men her er noen grunner til at du bør velge den alikavell: - Den har en skjerm som gjør det gøy og bruke MMS - Den har utrolig gode taster - Den har et bra menysystem - Den er billig - Det er rask, god på java. osv Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvis du har 2500,- du bør du kjøpe t610, den har alt du forventer deg og masse mer og at du kommer til å ha den lenge. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 I denne prisklassen, og opp imot dine behov så er jeg enig med "Ingar" at du bør velge Nokia 3100, denne har alt du har, og har gode taster; alt til en overkommelig pris. Tlf. med fargeskjerm, mms osv. men samtidig uten for mye dill-dall. Mitt iblinken for deg, utifra dine behov. (Løp og kjøøp ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå