Gå til innhold

Problemer med 6230

Anbefalte innlegg

Jeg har et par spørsmål angående 6230

* Er det flere som sliter med dålig batteri på mobil eller er det bare meg?

* Er det flere som sliter med å se hvem som ringer pga farget bakgrunn? Et er det mulig å få hvit bakgrunn ved innkommende anrop? (vennligest forklar hvordan det kan gjøres hvis det er mulig).

* Er det flere som kan ikke flytte video klipper fra MSS inbox til mappe under galleri eller er det bare meg? (kan noen forkalre meg hvordan disse klipper kan flyttes tll GALLERI uten å bruke NOKIA PC Suite - jeg finner ikke valg for å lagre video klipp fra MSS inboxen)

* Går det and å passord beskytte mapper i GALLERI uten å aktivere sikkerhetslås på selve mobilen? (hvis mulig vennligest forklar meg hvordan det kan gjøres)

*Vet dere hvor jeg kan finne true tones til SMS varsel, som feks YOU HAVE GOT MAIL, YOU HAVE AN SMS osv (har søket etter dem på internett uten å lykkes)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*Vet dere hvor jeg kan finne true tones til SMS varsel, som feks YOU HAVE GOT MAIL, YOU HAVE AN SMS osv (har søket etter dem på internett uten å lykkes)

http://www.wavcentral.com er en fin side med samples fra ulike serier og filmer som Simpsons. Du finner sikkert "you got mail" osv der også :cool:

Konverter dem til MP3 så kan du bruke de som SMS signal uten problem..

Lenke til kommentar

Men standby-tid opptil 300 timer er noe bullshitt. Varer maks 4-5 dager med lite bruk. Det rare er imidlertid at det kan ta opptil flere dager før det øverste batteristreket forsvinner. Deretter forsvinner de neste etter bare noen timer.. Litt teit, spørr du meg. Er det andre som har merket det?

En ting til: Er det andre som synes at dekselet sitter ganske løst? Min telefon har foreløpig ikke vært utsatt fr noe slag eller fall, men likevel er dekselet ganske løst og virker ganske dårlig!

Lenke til kommentar

takk MortenS for hjelp..

pologutt....hvis dekselet er fortsatt litt løst da må du presse den litt inn, inntil du hører en klikk lyd..men ikke press den for hard..vil ikke at du ødelegger dekselet..

hvis dekselet er fortsatt løst da må du ta den der du kjøpte mobilen din fra og be dem å løse problemet..

Lenke til kommentar
Men standby-tid opptil 300 timer er noe bullshitt. Varer maks 4-5 dager med lite bruk. Det rare er imidlertid at det kan ta opptil flere dager før det øverste batteristreket forsvinner. Deretter forsvinner de neste etter bare noen timer.. Litt teit, spørr du meg. Er det andre som har merket det?

En ting til: Er det andre som synes at dekselet sitter ganske løst? Min telefon har foreløpig ikke vært utsatt fr noe slag eller fall, men likevel er dekselet ganske løst og virker ganske dårlig!

Ja jeg har i alle fall registrert det samme.

Spesielt det at dekslet synes å være litt slarkete. Og telefonen har i alle fall ikke vært utsatt for noen spesiell belastning her.

Lenke til kommentar

Ja jeg har i alle fall registrert det samme.

Spesielt det at dekslet synes å være litt slarkete. Og telefonen har i alle fall ikke vært utsatt for noen spesiell belastning her.

Slik har det vore med alle mine Nokia-telefonar... Har gått over til SE :)

Lenke til kommentar
Er det andre som synes at dekselet sitter ganske løst? Min telefon har foreløpig ikke vært utsatt fr noe slag eller fall, men likevel er dekselet ganske løst og virker ganske dårlig!

Mitt deksel sitter i hvert fall dønn fast..

Lenke til kommentar

Jeg fikk dette tipset av Epox Support ang dongle software:

Please remove the Widcomm software and use with this Bluetooth dongle this software instead: http://www.epox.nl/Drivers/bluetooth/bluetooth.zip

It is officially not our software but it seems to solve all problems with this Bluetooth and the Nokia software, we officially don’t support it.

But everybody using this software said all problems were solved.

Best Regards,

Michael (FAE Team)

EPoX Europe Computer B.V

:thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...